ongesteldheidsgevoel / zwanger

Hallo allemaal,

Wie van jullie had het idee ongesteld te worden (buikpijn en het idee te hebben dat je elke minuut ongesteld kan worden) maar die toch zwanger bleek te zijn?

gr fem78
 
Hoi fem78,

Veel klachten van een komende menstruatie komen overeen met zwangerschapsklachten. Zeurend gevoel in je buik, gevoelige/pijnlijke borsten. Het kan van een komende menstruatie zijn, maar ook van een zwangerschap. Een test kan uitsluitsel geven. Ik hoop voor je dat die positief mag zijn. Ik twijfelde ook altijd (door mijn kwaaltjes) en een test wees tot 2x toe een zwangerschap uit.

Suc6!

Gr. Corina
 
Hoi fem78,

Veel klachten van een komende menstruatie komen overeen met zwangerschapsklachten. Zeurend gevoel in je buik, gevoelige/pijnlijke borsten. Het kan van een komende menstruatie zijn, maar ook van een zwangerschap. Een test kan uitsluitsel geven. Ik hoop voor je dat die positief mag zijn. Ik twijfelde ook altijd (door mijn kwaaltjes) en een test wees tot 2x toe een zwangerschap uit.

Suc6!

Gr. Corina
 
Hoi fem78,

Veel klachten van een komende menstruatie komen overeen met zwangerschapsklachten. Zeurend gevoel in je buik, gevoelige/pijnlijke borsten. Het kan van een komende menstruatie zijn, maar ook van een zwangerschap. Een test kan uitsluitsel geven. Ik hoop voor je dat die positief mag zijn. Ik twijfelde ook altijd (door mijn kwaaltjes) en een test wees tot 2x toe een zwangerschap uit.

Suc6!

Gr. Corina
 
Hallo,
Ik was overtijd en dacht ook ongesteld te moeten worden vanwege het typische gevoel in mn onderbuik...Ik was toch zwanger.... Je voelt allemaal rare dingen waarvan je niet weet hoe het komt. Kan je best onzeker maken.

succes!

groetjes Mareij
 
Hey Fem78,

ik had dat ook de eerste week. Schijnt er gewoon bij te horen. Misschien dat je wel even je urine kan laten controleren bij de huisarts. Ik had namelijk een blaasontsteking. Dit merk je als je zwanger bent niet door pijn bij het plassen, maar alleen door een weeig gevoel in je onderbuik.

Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan