ongesteldheidsgevoel / zwanger

Hoi,
Ook ik heb een positief verhaal. Vrijdag steken in baarmoeder en echt typische ongesteldheid krampen. Ging al steeds de straat op met een lading tampons. Kreeg ook typische ongesteldheid puistjes.  Maar uiteindelijk geen menstruatie en na het te testen bleek ik zwanger!
Dus er is nog hoop!
 
Ik ben twee dagen overtijd, erge ongesteldheidsklachten maar nog niet ongesteld en ook niet zwanger. Bij mij zal het nog wel ontpillen zijn ofzo.
 
Ik had ook gewoon het idee dat ik ongesteld moest worden. Ik had een zeer onregelmatige cyclus na het stoppen met de pil, dus maakte me er totaal niet druk om. Ik dacht 'het komt over een paar dagen wel'. Toen ik na 5 dagen buikpijn, rugpijn en krampen nog steeds geen bloed verloor, moest mijn MAN (ja, mijn man) mij overhalen om een test te doen, haha. Voor ik naar de wc ging 's ochtends zei ik nog tegen hem in bed: "er komt toch niks uit, ik moet gewoon ongesteld worden."
Nou, dat heb ik geweten. Het resultaat is dat ik op het moment ruim 31 weken zwanger ben en over 2 maandjes een kleine spruit mag verwelkomen. Ik hoop dat het voor jou ook een positief verhaal mag zijn!
 
Hoi, ik ben nieuw hier maar wil graag mee praten en -lezen over al jullie ervaringen. 
Ik verwachte eergisteren ongesteld te worden maar er was niks te zien,  gisteren een test gedaan maar negatief. Nu maar met mezelf afgesproken dat ik zaterdag weer een test mag doen, als ik natuurlijk niet stiekem toch nog ongesteld wordt..
Ik vraag me af of mijn gevoelens allemaal wel kloppen, als ik maar hard genoeg aan zwangerschapskwaaltjes denk voel ik ze bijna al, heel frustrerend! Normaal gesproken moet ik best veel huilen als ik (bijna) ongesteld ben en nu valt dit ook wel mee
Wachten wachten wachten maar weer
 
Hoi ik ben nieuw hier..
 
ik had 25 december ongesteld moeten worden. 
Tot heden ben ik niet ongesteld geworden en al 9dagen
overtijd. Afgelopen Vrijdag heb ik een test gedaan en was negatief..
dokter heb ik gisteren gebeld en ingelicht.
Die wil geen bloed laten prikken
en moest de 14e dag als ik nog niet ongesteld was nog is testen.
ik twijfel enorm en dit is voor mij de 1e keer dat dit gebeurd..
 
Ik weet niet wat ik nog meer kan doen dan afwachten?
Iemand enige tips nog.. 
 
 
Dag dames, 
Ik heb al 2 dagen zeurende menstruatie pijn links onder mijn buik baarmoeder) 
Dit herken ik nooit van mij zelf 
Meestal als ik dat voel ben ik de volgende dag wel ongesteld 
Kan dit een teken zijn van een beginnende zwangerschap 
Ik hoor graag ?
 
19/10 12:02
Was jij ook effectief zwanger?
Ik heb nu net hetzelfde voor. Nu zondag 17/11 is mijn NOD en ik heb nu sinds 2 dagen een enorm zeurend gevoel in mijn baarmoeder, net alsof ik mijn maandstonden zou moeten krijgen. Meestal is dat dan 1 dag en breken ze dan ook uit. Maar nu niet.. 
Ben benieuwd of je dan ook zwanger was.
Bedankt alvast!
 
Terug
Bovenaan