Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hi dames, </p><p>Ik ben toch benieuwd wie er hier ongevaccineerd is en Corona heeft(gehad). Wat waren jullie ervaringen?</p><p> </p>
2x Corona gehad, ongevaccineerd. 1x zwanger, 1x niet zwanger.
Beide keren wat verkouden, hoofdpijn, beetje rugpijn. Stelde weinig voor. Na een dag of 2/3 was ik weer beter. Ik ben geen moment bang geweest voor m'n 2 dochters en de baby in m'n buik.
17 weken zwanger, 4 dagen ziek geweest, begon met keelpijn, dichte neus. Gevolgd door 2 dagen koorts 1 dag nog snotterig en daarna was het over. Was voor mij vergelijkbaar met griep.
Ik 2 keer corona gehad ,de laatste keer toen ik zwanger was met 8 weken.
Beide keren niets van gemerkt...
De enige reden dat ik er achter kwam was omdat ik vanwege contact onderzoek ging testen.
Ben niet gevaccineerd, 4 weken geleden corona gehad. Ben er echt ziek van geweest, kon een week lang niks. 3 weken geleden kwam ik erachter dat ik zwanger was? ben sindsdien echt doodmoe maar weet dus niet of het de nasleep van corona is of omdat ik zwanger ben (of allebei?)
Hey, hier in de allereerste golf (2020 maart) 3 weken echt ziek ervan geweest. En toevallig nu weer in maart een mutatievariantje (vorige week) maar toen maar 2 dagen beetje slapjes met wat lichte koorts/moe en hoofdpijn. Ben alweer gewoon aan het werk nu. Tussen die 2x door heb ik zelfs nog een baby gekregen en toch heb ik bewust gekozen om NIET te vaccineren. Ik zie het als een 50/50 keuze voor allen waar respect bij moet worden gegeven aan iedereen. In mijn geval bij gewone vaccinaties (dktp enzenz) heb ik meer angst voor de ziekte dan voor het vaccin. Maar in deze situatie heb ik meer angst voor het vaccin dan voor de ziekte…vandaar.