Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
[quote quote=10540142]Hey, hier in de allereerste golf (2020 maart) 3 weken echt ziek ervan geweest. En toevallig nu weer in maart een mutatievariantje (vorige week) maar toen maar 2 dagen beetje slapjes met wat lichte koorts/moe en hoofdpijn. Ben alweer gewoon aan het werk nu. Tussen die 2x door heb ik zelfs nog een baby gekregen en toch heb ik bewust gekozen om NIET te vaccineren. Ik zie het als een 50/50 keuze voor allen waar respect bij moet worden gegeven aan iedereen. In mijn geval bij gewone vaccinaties (dktp enzenz) heb ik meer angst voor de ziekte dan voor het vaccin. Maar in deze situatie heb ik meer angst voor het vaccin dan voor de ziekte…vandaar.[/quote]
@poepiemonstermama wat een prettige en fijne uitleg geef jij! Een verademing in vergelijking met vele online uitspraken over dit onderwerp. Heel fijn. Wilde ik even benoemd hebben ?
Bedankt dames voor het delen van jullie ervaring.
Vind het toch wel heel spannend vandaar even de vraag. Maar zoals ik het lees valt het met deze variant nog mee.
Ik heb corona gehad in oktober 2020... de delta variant destijds. 2 dagen beroerd gevoeld, net als de griep. En verder moe en keelpijn. Niets bijzonders dus.
Ik denk, gevaccineerd of niet, dat een ieder er anders op reageert. Maar overall wordt een enkeling er maar erg ziek van.
Op dit moment corona en 24 weken zwanger. Ik ben ongevaccineerd. 1dag koorts gehad, op dit moment alleen verkouden. Je kan het echt zien als een griep(je)