Ongewenst zwanger

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik weet nog niet zeker of ik zwanger ben, maar daar ben ik heel bang voor. Ik moet di ongesteld worden, heb al test gedaan, maar die was negatief. Maar miss dus te vroeg getest? Ik heb pil doorgeslikt en condoom gebruikt. Maar nu toch veel symptomen van een zwangerschap. Ik ben heel bang en schaam me kapot. Ik heb niet eens een vaste vriend. Ik voel me super ongelukkig. </p>
 
No worries, als je de pil slikt en condoom hebt gebruikt zal je niet zwanger zijn. Kwaaltjes zeggen echt niks, je lijf kan soms gek doen. Ik zou me geen zorgen maken!
 
Maak je niet te druk. De kwaaltjes die je nu voelt kunnen ook bij een naderende menstruatie horen. Doordat je er nu meer op let, vallen ze meer op. Mij lijkt de kans dat je zwanger bent ook niet aanwezig , maar je zal toch gewoon moeten afwachten. 
 
Dank voor jullie reactie. Wel heb ik helemaal niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden.  Er kan toch iets mis zijn gegaan. Ik ben er zo bang voor. Ik wil het mijn ouders graag vertellen omdat ik veel angst en stress heb nu, maar hoe doe je zoiets? Ik krijg vast een stempel op mn voorhoofd en allerlei vooroordelen naar me toe geslingerd. Ben bang dat het uit de hand loopt en dat ze zo emotioneel of boos gaan reageren. Ik kan mezelf nu wel voor mn kop slaan, ik schaam me zo. 
 
Meid. Je hebt dubbele anticonceptie gebruikt. De pil is 99 procent betrouwbaar. Wie hou je nu voor de gek? Niet meer druk maken en lekker doorgaan met waar je staat. Oh en als je menstruatie langer uitblijft kan je altijd even naar HA.
 
Meid. Je hebt dubbele anticonceptie gebruikt. De pil is 99 procent betrouwbaar. Wie hou je nu voor de gek? Niet meer druk maken en lekker doorgaan met waar je staat. Oh en als je menstruatie langer uitblijft kan je altijd even naar HA.
 
Terug
Bovenaan