Ongewenst zwanger

Als je je druk maak heb je kans dat je menstruatie uit blijft ben je ziek geweest (misselijk, diarree)? Als dit niet het geval is hoef je je geen zorgen te maken. 
 
Als je je druk maak heb je kans dat je menstruatie uit blijft ben je ziek geweest (misselijk, diarree)? Als dit niet het geval is hoef je je geen zorgen te maken. 
 
Ik weet dat ik mezelf gek maak en stress heb. En het dan daardoor erger kan worden, alleen ben dus wel ziek geweest, koorts, rommelende darmen, pijnlijke borsten, veel plassen, misselijk. En weet dat door stress de menstruatie uit kan blijven, maar het is niet 1,2,3 een knop die je om kan zetten. Dat vind ik heel moeilijk al weet ik ook dat het daardoor dus erger kan worden. En ik wil anders mensen echt niet vooraf stress geven, maar wil wel graag mn angst delen met mn ouders. Ik dacht zelf maandag naar de huisarts te gaan om te informeren en dan miss meer duidelijkheid kan krijgen hoe of wat ik kan doen, want denk als ik meer weet dat dan de stress ook weg gaat... 
 
Terug
Bovenaan