ongewenste intimiteiten

Ow wat herkenbaar! Gelukkig ben ik dus niet de enige. Moet er trouwens wel bij zeggen dat ik ook van familie en vrienden niet wil dat ze eraan zitten zonder te vragen. Jakkes zeg, ofdat je algemeen bezit bent of een stofje wat even gevoeld moet worden om te voelen hoe het voelt...

Had nog niet nagedacht over zo'n buikband, maar is inderdaad wel een leuk idee. Ben pas 20 weken dus heb nog even te gaan... Zal er eens naar op zoek gaan!

Groetjes,
Jo

Oh herkenbaar!! Vooral tijdens mijn eerste zwangerschap, toen heb ik de tip "terugvoelen" ook gebruikt en dat hebben mensen onthouden, niemand zit nu aan mijn buik.
Mijn moeder vraagt altijd en mijn zusje ook, en dan vind ik het prima.

liefs van Gea

heel herkenbaar hoor!
Dit is onze eerste keer en ik ben echt supertrots op mijn buik maar geen gevoel...
Onze familie en vrienden gaan er gelukkig heel goed mee om. mijn moeder legt wel eens in het voorbijgaan haar hand op mijn buik en mijn zus wil graag af en toe een kusje op de buik geven maar dat is voor mij puur warmte. verder komt niemand eraan tot ik het zeg!! Mijn vriendin was helemaal verbaasd en trots toen ik haar hand pakte zodat ze de baby kon voelen..... zo hoort het vindt ik.

wat dat algemene bezit zijnde klopt ook helemaal. Waar ik momenteel de grootste hekel aan heb is dat heel veel mensen proberen op slinkse wijze achter de namen van ons kindje te komen!
Ik ben laatst op een verjaardag geklapt. ik was zo boos.....Ýk vroeg haar wat ze nou wilde bereiken? dat ik mijn mond voorbijklep zodat ze trots rond kan gaan bazuinen dat zij de naam al weet? Ik vindt dat het absoluut respectloos is,vooral van je vrienden!

Meiden allemaal bedankt voor jullie reacties!
Denk dat zo'n buikband ook wel nuttig zal zijn!

Verder heb ik gisteren een hyves berichtje gestuurd naar de persoon die het elke keer deed als ze me zag, gewoon heel subtiel en vriendelijk! Heb haar gezegd dat ik het jammer vind dat ik haar steeds moet teleurstellen dt er nog niks te voelen is en dat ik het wel leuk vind dat ze zo meeleeft, waardoor ik haar wel zal vragen of ze wil voelen als er ook eindelijk iets te voelen valt!
Ik zag haar gisteravond nog even en ze vond het wel een goed idee, en ze begreep het ook!!! Jippie, nu de rest van de wereld nog!!!

(vanmiddag naar mijn schoonouders, ben benieuwd, haha, heb gelukkig wel een goede band met haar, dus denk ook wel dat ze het zal begrijpen!)

Dat mensen boos worden, begrijp ik trouwens echt niet! Zij zouden het ook niet leuk vinden als ze bijvoorbeeld naar de kapper zijn geweest voor een nieuwe coupe, dat je even met je handen erdoorheen gaat, toch, is bijna net zo intiem!

Gisteren trouwens ook nog iemand die het wel begreep!!! Ook fijn dat die mensen ook bestaan! Toen ik zei dat ik 25 weken zwanger ben, reageerde hij zo van: En heeft je man het al gevoeld? Vind het voor hem zo leuk... Je draagt ook laag, dus als je wat verder bent en je vind het niet erg, zou ik het wel leuk vinden als ik het even mocht voelen, maar dat is helemaal aan jou hoor, mijn tijd komt ook nog wel bij mijn eigen meisje...

Zo heerlijk, zo'n reactie!

quote: vms28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-04-2009 11:33:02'));

wat dat algemene bezit zijnde klopt ook helemaal. Waar ik momenteel de grootste hekel aan heb is dat heel veel mensen proberen op slinkse wijze achter de namen van ons kindje te komen!
Ik ben laatst op een verjaardag geklapt. ik was zo boos.....Ýk vroeg haar wat ze nou wilde bereiken? dat ik mijn mond voorbijklep zodat ze trots rond kan gaan bazuinen dat zij de naam al weet? Ik vindt dat het absoluut respectloos is,vooral van je vrienden!

Dat is idd heel achterbaks! Zelfs mijn moeder wil het niet eens weten, die vindt het iets van tussen mij en mijn man en laat zich graag verrassen als het kindje er dan eenmaal is!

Ik heb een supermom t-shirt met "don't touch" en een verbodenbord er op. Ik ben sowieso niet zo 'touchy, feely', dus hier moeten ze zeker niet mee aankomen.

Gelukkig is het bij mij nog niet voorgekomen dat mensen ongevraagd aan mijn buik zitten, ook bij mijn eerste zwangerschap niet. Ik heb inmiddels al wel een giga-buik en dan vragen mensen idd wel eens hoe ver ik al ben, wat het wordt, enz. Ik vind dat niet erg. Zolang ze maar niet aan me zitten.

Groetjes, Marisa

als jij al rijp voor het gesticht zou zijn wat ben ik dan wel niet.
ik draai mij al om in bed als mijn man er aan zit.
ik heb ook buikbanden waarop staat verboden aan te raken.
en mensen die zonder toestemming hun handen op mijn buik legde kon ik wel wurgen.
nu ben ik 11 weken en 3 dagen (ticker klopt niet helemaal) dus nog niemand die het ziet of doet.
maar de verboden aan te raken bukband gaaty als eerste weer om.

xxxxx

Maak een ticker

grappig... dat er zoveel anderen zijn die hier een hekel aan hebben..
ik heb zelf chronische obstipatie... door de zwangerschap mag ik mijn medicatie niet meer slikken... en door alle verandering in mijn buik zijn mijn darmen al helemaal van slag..
soms heb ik er nu zo'n last van dat als iemand mijn buik aanraakt dat het echt pijn doet..

laatst legde zelfs iemand zijn hoofd tegen mijn buik... dat vond ik zo gek... meteen stap achteruit gezet...
als mijn vriend dat nou doet... vind ik niet erg... mijn naaste familie mag ook wel aan mijn buik zitten... maar verder niemand...
als iemand naar mijn buik gaat met zijn hand leg ik vaak mijn armen over men buik...

Terug
Bovenaan