Meiden allemaal bedankt voor jullie reacties!
Denk dat zo'n buikband ook wel nuttig zal zijn!
Verder heb ik gisteren een hyves berichtje gestuurd naar de persoon die het elke keer deed als ze me zag, gewoon heel subtiel en vriendelijk! Heb haar gezegd dat ik het jammer vind dat ik haar steeds moet teleurstellen dt er nog niks te voelen is en dat ik het wel leuk vind dat ze zo meeleeft, waardoor ik haar wel zal vragen of ze wil voelen als er ook eindelijk iets te voelen valt!
Ik zag haar gisteravond nog even en ze vond het wel een goed idee, en ze begreep het ook!!! Jippie, nu de rest van de wereld nog!!!
(vanmiddag naar mijn schoonouders, ben benieuwd, haha, heb gelukkig wel een goede band met haar, dus denk ook wel dat ze het zal begrijpen!)
Dat mensen boos worden, begrijp ik trouwens echt niet! Zij zouden het ook niet leuk vinden als ze bijvoorbeeld naar de kapper zijn geweest voor een nieuwe coupe, dat je even met je handen erdoorheen gaat, toch, is bijna net zo intiem!
Gisteren trouwens ook nog iemand die het wel begreep!!! Ook fijn dat die mensen ook bestaan! Toen ik zei dat ik 25 weken zwanger ben, reageerde hij zo van: En heeft je man het al gevoeld? Vind het voor hem zo leuk... Je draagt ook laag, dus als je wat verder bent en je vind het niet erg, zou ik het wel leuk vinden als ik het even mocht voelen, maar dat is helemaal aan jou hoor, mijn tijd komt ook nog wel bij mijn eigen meisje...
Zo heerlijk, zo'n reactie!