ongi en naar de gyn?

He Luna,

haha, tja, wachten duurt lang he!  Maar het is niet anders helaas. Heb mijn afspraak 1 dag verzet, want kon die donderdag echt niet weg van mijn werk.
Wat gek he dat toch iedere gyn het anders doet. Jij maar 2 buisjes en ik 9!!! haha ach, als die naald er toch in zit! hihi

Ben wel benieuwd wat ze dalijk gaan doen als alle uitslagen binnen zijn en dergelijke!

Liefs Jacqy

Ja ik ben ook heel benieuwd wat er uberhaupt uitkomt en wat ze dan gaan doen.

Ik moet 4 aug. weer heen en jij dan de 8e?

Hallo meiden,

Ik wil graag mee kletsen als dat mag ik zit namelijk in hetzelfde schuitje

Ik zal me even voorstellen ik ben Patricia 26 jaar ga al 10 jaar met me man om en zijn in november 2006 getrouwd toen ben ik ook gelijk gestopt met de pil. We  zijn dus nu met ronde 20 bezig  1e kindje.  

Ben afgelopen dinsdag bij de Gyn geweest voor onderzoeken mijn man is al onderzocht en bij hem is alles in orde. Alleen bij mij dus niet. Bij mij ook hetzelfde gedaan als wat jullie allemaal schrijven echo, bloedprikken, kweekjes e,d, op de echo was te zien dat ik een vrij grote cyste heb (waarschijnlijk endometriose) dus de Gyn heeft het gelijk over een Laparoscopie  (kijk)operatie gehad was eigenlijk om heel eerlijk te zijn heel blij dat ik weet wat het is en dat het niet tussen m'n oren zit. Omdat ik er best wel mee bezig was zeiden mensen steeds zet het van je af dat komt het vanzelf, je hebt een stressjaar gehad dus daar zal het aan liggen en nog meer van dit soort dingen.

Maar goed even om terug te komen op die cyste ik heb de week voordat ik bij de Gyn moest zijn 2 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat ik kapot ging van de pijn in m'n buik (ze dachten aan blinde darmonsteking) maar het was ook de 2e dag van mijn menstruatie en blijkt nu dus dat het die Cyste was ik had in mijn bloed ontstekingswaarde zitten vandaar dat ze dachten aan een blinde darmontsteking. Ik heb altijd al heel erg veel last als ik ongesteld moet worden ik val zelfs flauw heb koude koorts enzo. Dit alles valt nu op zijn plek. Ik moest van de Gyn eerst even nadenken of ik wel geopereerd wil worden. Ik heb de volgende dag gelijk teruggebeld voor een nieuwe afspraak met de Gyn daar  moet ik nu aanstaande woensdag heen en dan gaat hij vertellen wat me te wachten staat en wanneer ik geholpen kan worden. Aanstaande donderdag is de 21e dag van mijn cyclus en dan moet ik ook weer bloedprikken. Het gaat voor me gevoel gelukkig  allemaal erg snel had gedacht dat de wachttijden ook veel langer zouden zijn. De Gyn had al gezegd dat waarschijnlijk 1 eileider eruit moet dan kan ik nog steeds kinderen krijgen maar heb ook gelijk alle informatie over inseminatie (IUI) meegekregen want dat zal het dan worden.

Ik zag jullie Topic en uiteraard sprak het mij aan ik klets ook mee met de meiden van het JUNI NOD lijstje en het is super gezellig maar wil niet iedere keer met dit soort verhalen bij hun zijn. Ik ben ook net als jullie in het begin van de medische molen gelukkig heeft ie gelijk kunnen zien dat ik een Cyste heb wat hij kon zien was hij meer dan 5 cm.

Nou het is een heel verhaal geworden meiden maar vind het wel prettig om mijn verhaal te kunnen doen en elkaars verhalen zo te lezen.

veel liefs
Patricia

Hoi Patricia,

Sluit je maar aan hier hoor, gezellig!

Ik vind dat altijd zo vervelend die mensen die zeggen, joh het komt wel  want wat weten die mensen er nou van. Hartstikke goed dat je bent gegaan, want je ziet maar weer...

Niet zo gek trouwens dat je zoveel pijn hebt, een cyste van 5 cm, tjonge dat lijkt me pijnlijk. Ik heb altijd pijn als mijn ovulatie eraan komt, en dan is het eitje ongeveer 2 cm, dus kun je nagaan wat jij hebt. Gelukkig maar trouwens dat je niet meteen geopereerd bent op je blindedarm pffff. Wel fijn dat je nu weet wat er aan de hand is en dat het verholpen kan worden en lekker snel ook. Kun je tenminste weer verder.

A.s woensdag al weer heen, spannend hoor. Ben benieuwd naar je verhaal.

Groetjes,
Luna

Hoi Praticia!

Kom er maar bij hoor! We zitten in het zelfde schuitje!
Jeetje zeg een cyste van 5cm! Dat is niet niets!
Spannend dat je er woensdag alweer heen kan. Ben benieuwd wanneer de ok plaats vind!
Wij zitten nu in de onthouding want dinsdag moet het zaakje van mijn mannetje ingeleverd worden.
Luna, jouw man maandag toch?

Fijne avond nog!

Liefs Jacqy

He Jacqy,

Mijn mannetje kon niet eerder terecht dan woensdag 8 uur. Ik hoop dat de uitslag dan maandag wel bekend is....

xx Luna

Hoi Luna,

Ik denk wel dat het dan al bekend is hoor. Want zo'n onderzoek van sperma duurt ongeveer 45 minuten, daarna gaan ze het verslaan en verwerken. Maandag moet het er dan wel zijn hoor!

Nou morgenochtend dus even rotzooien met de tijd! Mannetje zijn ding doen, ik weg brengen! Ben benieuwd naar de uitslag.

Heb het vandaag aan mijn leidinggevende verteld. Voel me er niet fijn bij als ik steeds van werk weg piep. Hij geeft mij alle ruimte die ik nodig heb. dus dat is fijn!
Hoe doe jij dat op je werk?

Liefs Jacqy

hoi meiden,

leuk dat ik mee mag kletsen!!!

spannend hoor allemaal moet zeggen dat ik dat wel apart vond bekertje sperma wegbrengen hihi. Bij mijn man ging het via onze huisarts en kon hij na 3 werkdagen bellen of het goed of slecht was. Ben ook blij dat het bij hem goed zit, Dat van mij kunnen ze wat aan doen.

bij ons was het zo dat eerst mijn man onderzocht werd en daarna ik pas naar de Gyn ik kon eigenlijk al een maand eerder gaan maar dacht ik doe nog even 1 ronde wie weet is het toch raak maar helaas.

Ja a.s. woensdag mag ik weer terug ben benieuwd wat hij me allemaal gaat vertellen en of ik snel geholpen kan worden zou wel fijn zijn.

We gaan a.s. vrijdag een weekje naar de veluwe dus even lekker ertussenuit met onze honden en daarna ga ik me weer richten op dit.

nou meiden succes met uitslag van je man dat het allemaal maar goed mag zijn.

misschien zijn jullie later nog online

groetjes
Patricia

Terug
Bovenaan