ongi...helaas

Dag lieve meiden,

Ik ben zooo teleurgesteld,,,ik werd vanmorgen wakker,,,temp 37.0 niks aan de hand...ik ga naar de wc..bloed op mijn wc-papiertje!!! Ik baal zoooo enorm..volgens mijn temp-lijst had ik mijn ei op dag 16,,,daarvoor nog een paar x 36.2 getempd, dus veel te laag voor een eisprong,,,hij kan dus echt niet eerder geweest zijn!! Dus nu op dag 26, 10 dagen na mijn eisprong (als ik die al gehad heb) ongi,,,het is echt bloed, dus volgens mij kan het gewoon geen innesteling zijn,,,,maar ik zit weer met allemaal vraagtekens,,,hoe kan dit nou?? Zou de clomid toch zijn werk niet gedaan hebben, en heb ik helemaal geen eisprong gehad? Maar waar komt die hoge temp dan vandaan?? Nu moet ik dinsdag weer beginnen met de 2e kuur clomid, daar heb ik nu dus ook een hard hoofd in! 30 juli naar de gyn, en dan mag hij me maar eens gaan onderzoeken, want dit klopt toch niet??

Meiden, ik baal als een stekker (zachtjes uitgedrukt) Ik ben blij dat ik al niet zo een goed gevoel erover had en dat ik niet het gevoel had dat het raak was,,,anders was ik helemaal teleurgesteld,,,maar nu zit ik wel weer met een hoop vragen... Mijn temp omhoog op dag 16 en 10 dagen later mijn ongi heel vreemd!!!

Fijn dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan!!!!

Ik ben trouwens wel heel blij dat Nederland gister heeft gewonnen,,,super!!!

Liefs moi xxxx

Hoi Moi, wat jammer dat je ongi bent geworden, maar toch denk ik wel dat je een eisprong hebt gehad, je hebt nl. een eisprong 10 tot 14 dagen voor je nod. Bij jou is dat inderdaad 10 dagen, dus kan het echt, zeker gezien die temp stijging. Enne je temp stijgt gemiddeld na 24 uur naar de eisprong he, dus op de dag dat je temp omhoog is heb je je ei al gehad he. Meid huil lekker uit en schrijf al je vragen op voor de gyn dat als je gaat je niets vergeet.

Liefs Molly.

He meissie wat vervelend voor je. Ik kan me voorstellen dat je er niets meer van snapt! Kan de gyn je niet eerder ontvangen?? De temperatuur is trouwens volgens mijn gyn. lang niet altijd betrouwbaar.
Sterkte!
Liefs Inge

Wat balen, Moi! Ik vind het nog steeds wel gek dat je tussendoor niet terugmoet naar de gyn. om te controleren of het wel aanslaat. Raar dat je nu ineens 10 dagen na je vermoedelijke ei ongesteld wordt. Ik hoop dat je volgende kuur beter aanslaat.

Dikke knuffel, Kiki

Oh nee moi, wat erg! En na tien dagen is inderdaad wel snel. Inderdaad, wat hierboven ook al gezegd werd: even uithuilen en dan vol goede moed naar de volgende ronde (26 dagen is toch altijd beter dan meer dan 40!)

Liefs, el.

Hoi

Wat jammer dat je ongi bent geworden.
Ik heb ook aan de clomid gezeten.
De eerste keer na clomid werd ik na 9 dagen na mijn ei ongesteld en daarna tussen dag 10 en 13 vanaf behandeling 7 werd ik 14 dagen na mijn ei ongesteld.
Dit kan normaal zijn en je kan gewoon zwanger worden als je 10 dagen na je ei ongesteld bent.Heel veel succes met ronde 2

Groetjes Danielle

Hoi meiden, bedankt voor jullie reactie!!

Danielle, ik wil aan jou wat vragen..aangezien jij ervaring hebt met clomid! Ik had vanmorgen dus bloed met afvegen, maar de rest van de dag stelt het eigenlijk weinig voor (beetje buin, beetje rood) maar toen ik de vorige x aan de gyn vroeg hoe ik nou moest weten dat ik mijn eisprong gehad zou hebben vertelde hij dat ik dat wel aan mijn ongi zou merken (kreeg verder geen echo's ofzo) maar nu is het dus heel weinig en heb ik totaal geen ongi-pijn!! Was dat bij jou ook zo??

Hoe is het nu verder met jou?? Ben jij inmiddels zwanger???

Alvast bedankt!

Liefs moi xxx

Hoi moi, wat balen joh! Ik had vanmiddag al gereageerd, maar dat is schijnbaar ergens blijven hangen. Maar ik lees nu dat nog niet alles 'verloren' is, het zet niet echt door. Probeer positief te blijven hoor, dat zei je tegen mij ook altijd!

Liefs, el.

Terug
Bovenaan