ongi...helaas

Hoi Moi,

Shit, wat een onzekerheid weer. Is het nu een ongi of niet? Het is dus niet echt overtuigend als ik het zo hoor. Ik vind jouw gyn geen goede en duidelijker informatie geven, hij laat jullie maar een beetje rondzwemmen met alle vragen. Gewoon bellen en alles vragen wat je wil weten hoor. Sterkte !

Knuf,
Luna

Hoi meiden,

Het is erg frusterend allemaal bah! De 30e moet ik weer na de gyn en als ik dan nog niet zwanger ben wil ik graag dat er tussentijds bloed word afgenomen, zodat ik zeker weet dat of ik wel of niet een eisprong heb gehad! Als ik na mijn temp kijk denk ik het moet haast wel, maar ja, 10 dagen erna al bloed verlies,,,het is erg weinig en zonder ongi-pijn, maar teveel om door te gaan als innestelingsbloed!! Ik moet realistisch blijven!! Maar ik begin di alweer met de 2e kuur en we gaan weer druk aan de klus!!! En el je hebt gelijk hoor, 26 dagen is beter dan 40 alleen dacht ik nu wel stiekem,,,het zaad van mijn vriend is prima en nu mijn ei ook,,,dus de kans is er!!

Wat een zenuwslopend gedoe eigenlijk he!!! Maar het komt goed dames,,met ons allemaal!!!

We blijven duimen!!!

Liefs moi xxx

30 juli bedoel ik dan he!!

Hey Luna, ik zit alleen maar over mijzelf te "zeuren"..... hoe staat het met jou??? Wij gingen toch gelijk op!! Voel je al wat!! Ik hoop voor jullie dat het raak is!!!!

Ik duim voor je!!

Liefs moi xxx

Hoi

Ik heb nog nooit gehoord dat je het aan je ongi kan merken.
Zal even uitleggen hoe het bij mij was.
1x 50 mg een eisprong 1e 2 dagen roze daarna 1 bruin 1 rood en 1 roze.9 dagen na ei ongi totaal geen pijn bij ongi.

2x 50 mg geen ei

3behandeling 100 mg een ei een gewone men en na 10 dagen na ei ongi.geen pijn

4 Behandeling 100 mg ei afgebroken op dag 17 (Krijg pas op dag 21 eisprong) na 10 dagen na afgebroken ei men maar helaas 6 dagen rood met heel veel pijn en veel bloedverlies.

Na 7 behandelingen eindelijk 14 dagen na ei ongi.

Na 8 kuur begonnen met hormonen prikken hellaas een miskraam met 4 weken en 2e behandeling sloeg niet meer aan.

Ik heb dit bij gehouden in een dagboekje zodoende dat ik dit nog weet
10 Julie begin ik met een combinatie van clomid en hormonen prikken.
Ik hoop dat je me verhaaltje snapt anders hoor ik het wel

Groetjes Danielle

Hoi Moi,

Wat balen joh, echt jammer. Snap dat wel hoor, heb je goede hoop, eisprong, van je vriend alles goed, balen balen balen.... heel herkenbaar. Dat ook de eerste maand Clomid, en nu gaat het gebeuren.... maar nee hoor.
10 dagen is wel kort voor eisprong maar schijnbaar kun je je eisprong al wel iets eerder hebben en dan niet direct een temp.verhoging zien de volgende ochtend. Zelf heb ik ook maar zo'n 12 dagen een temp.verhoging.

Wel jammer hoor, kan me voorstellen dat je gaat twijfelen, maar je hebt duidelijk een eisprong gehad dus, dat is al een goed teken, toch?

Succes
Joan

Terug
Bovenaan