ongi klachten snik.

A

Anoniem

Guest
He dames,

Ik heb de hele dag al lichte ongi klachten dus ik denk niet dat het deze ronde raak is. Mijn NOD is 28/29 juli maar heb toch het gevoel dat het zo kan komen. Hoop het natuurlijk niet zucht wat  duurt het wachten lang. Heb al trouwens al een klein weekje lichte ongi klachten en wat steekjes rond mijn baarmoeder maar vandaag is het erger.
Wat denken jullie?

Liefs Linda

Ik zou het niet weten Linda,maar ik hoop voor je dat je het mis hebt en dat je zwanger bent!!
Ik zal voor je duimen

Liefs,swinnie

dank je swinnie dat hoop ik ook. Heb trouwens net nog op jouw topic geschreven,

Liefs Linda

he we hebben tegelijk nod he, ik hoop voor je dat je er naast zit.
ik weet niet wat ik allemaal voel, het ene moment denk ik dit zijn ongi klachten en het andere moment denk ik nou het zou kunnen. nog even wachten en dan weten we het.
ik zal voor je duimen. (als jij het voor mij doet oke)
sterkte de komende dagen groeten famke

Ik duim voor je en dat de rode duivels weg mogen blijven.

Kattie

hoi,

Ik heb precies hetzelfde. Voelde vandaag wat zeurderige pijn in mijn buik. Ik weet dan gewoon het zit eraan te komen.

Zit vandaag pas op dag 20 de vorige cyclus was 22 dagen en die er voor gewoon 24. Ik krijg soms sterk het gevoel dat er gewoon iets mis is.

Rond deze dagen ga ik extra naar het toilet om te kijken.
Ik hoop in ieder geval dat het nog even wegblijft. zodat in ieder geval mijn cyclus goed is en de volgende ronde: ovulatietesten.

Liefs
een moedeloze talke

Hallo Linda,

ik weet perfect hoe jij je voelt, zit namelijk in het zelfde schuitje! Echt rot he! Heb ook men NOD op 28 juli en sinds vandaag echt een ongi gevoel.

Zucht, ik had nochtans echt het gevoel dat het raak was...

Je kan niet geloven hoe blij ik was toen ik vanmorgen (allee om 4u) wakker werd en geen bloed zag:D
Het gevoel dat ik ongesteld ga worden is inmiddels verdwenen en heb terug een zware druk op mijn onderbuik.
Was vannacht ook ONTZETTEND misselijk.

Heb terug wat hoop nu

Terug
Bovenaan