ongi klachten snik.

He Lin

Ik zie nu pas dit berichtje staan.
Nou ik hoop het echt niet voor je hoor, het blijkft ook  gewoon K.. he elke keer maar dat wachten maar je we kunnen niks anders doen.

Ik vind wel dat als je eenmaal ongi bent weet je wel weer even waar je aan toe bent.

Ik ga nu nog veel harder duimen voor je en hopen dat je het gewoon mis hebt.

Heel veel sterkte.

xxx
Lin

hoi, ik wilde net ook dit onderwerp aansnijden, want sinds vanmmorgen vage ongiklachten (mijn nod is 6 aug). Ik heb wel vaker een paar dagen van tevoren wat vage krampjes. Zou het evetueel innestelingskramp kunnen zijn of zoiets? Baal indedaad net als jullie ook, zo van: he weer niet deze maand.

lieve dames!!!

Hou hoop hoor!! Ik had ook super ongi gevoel en echt soms krampen dat ik dacht tjee ik wordt dit keer super ongi!!! Nouweeeeeeee niks hoor!! hardstikke zwanger gewoon!!
ik heb verders totaal weining klachten zelfs, alleen zere tepels en ongi gevoel( wel iets minder en dragelijker) niet moe, niet meer plassen NIKS!!! dus het kan allemaal voor jullie hoor!! duim me suf voor iedereen want gun het jullie hardstikke!!!

liefs en denk aan jullie sweety ( 4 weken en 6 dagen)

Nou meiden bedankt voor de liefe woorden. Ben dus nog niet ongi geworden en de klachten zijn verminderd.Heb mezelf voor genomen om er niet zoveel meer bezig te zijn   maar dat lukt nog niet echt hihihihi. En dat van naar de wc lopen dat ken ik doe ik altijd. Nou dames ik hoop dat ik goed nieuws kan brengen nog even afwachten. Heb wel zoiets dat het nog niet gelukt is ivm met de ongi klachten ( dan is de teleurstelling ook niet zo groot ).Sweety hoe gaat het met je nu heb je nog buikkrampjes? Nou tot horens.

Liefs Linda

hee meissie

ja heb ze nog wel maar wel dragelijker nu. had eerst echt krampen dus laat die 'jes'
er maar af!!! pffffffffff was niet fijn!! maar nu gaat het goed!!

jij veel succes hoor!! duim me suf hiero en krijg zere duimen maar tis het waard hoor!!

liefs sweety

Hoi Linda,

Wat een spanning toch weer!! Hoop echt dat het dit keer raak is voor je!!!
Ja en wachten duurt lang hé als je iets graag wil, weet er alles van!!!
Maar bij mijn is het beloond dus waarom jij niet???
Kom op meid nog maar een paar daagjes en je weet het!!
Ga hard duimen hoor!!!

Liefs Sandy

Hey Linda,
we zitten in hetzelfde schuitje. ook NOD de 28ste en zelfde als jij. Dan weer gevoel ongi te worden, dan weer een heel ander gevoel. Heb nu vooral een soort zwaar gevoel in mn onderbuik, dat ken ik niet. ene moment denk ik...zou het dan toch, andere moment ben ik er van overtuigd dat ik ongi ga worden.
Ik ga ook knalhard voor jou en de andere op het wachtbankje duimen.

Liefs,
Danielle

Dames

Ik heb zweet op mijn voorhoofd staan van het duimen voor jullie. Even wachten hoor  pfff warm hoor ik hoop dat het helpt. Ga nu nog even verder met tassen pakken voor de vakantie.Daar heb ik  morgen geen tijd voor moet dan nog werken.
tot straks

Liefs Linda

Terug
Bovenaan