ongi komt eraan (denk ik)

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Heb een mega off-day vandaag! Ik denk echt dat mijn ongi eraan komt!! Morgen mijn NOD maar ik werd vanochtend wakker met buikpijn en pijn in mijn (onder)rug!! Dat zijn voor mij de bekende symptomen.

Ik weet dat ik moet wachten maar m'n geduld raakt echt op!! Vind het vandaag zo moeilijk om blij te zijn. Ben er eigenlijk een beetje klaar mee!! Klaar met blij zijn voor anderen, enthousiast zijn voor anderen, altijd maar vrolijk en positief reageren, klaar met het 'verplichte' klussen en alles maar exact bijhouden etc... Ik ben echt een heel positief mens maar vandaag even niet!!

Ik laat van de week nog wel even wat van me horen. Ik denk dat de rode duivels snel gaan komen.

Sorry voor mij gezeur!! Liefs Lynn

Hoi,

Wat rot voor je. Ik werd vooral het verplichte klussen zat en het in de gaten houden van alle data. De spontaniteit ging er echt een beetje af.

Ben je al lang bezig? En wordt het de 1e?

Ik ben nu (na 3 jaar) eindelijk zwanger van de 2e. Had bijna de moed opgegeven en nu dan toch zwanger (bijna 34 weken).

Maar die nare tijd zal ik toch niet gauw vergeten. Ben nu superblij dat het toch eindelijk is gelukt, maar de vanzelfsprekendheid van het willen hebben van een kindje vergeet je nooit meer.

Heel veel succes (deze week en voor de toekomst).

Groetjes,
Anita

Hai Anita,

Tja...wij zijn al een tijd bezig! Als ik morgen (of vandaag) ongi word dan zijn we beland in ronde 14 voor ons eerste kindje! Soms word ik er een beetje moedeloos van!!

Ik wacht het maar even af maar indd....voor ons is het ook zeker niet meer vanzelfsprekend!

Balen meid!
Hier vandaag ook wat kleur bij het afvegen, helaas. verwacht dat de krampen hier toch echt van een ongi zijn.

Kan me heel goed voorstellen dat je nu zo'n rotdag hebt. Vanavond lekker wijntje, toastje filet, nu kan het nog!

Liefs Daisy

hey,

pff dat is echt even rot meid. maar dat geeft niks iedereen heeft wel is de balen!, ik dacht ook dat ik ongesteld moest worden had dat zeurderige gevoel onder in de buik rug pijn maar nee hoor ik was zwanger. dus nooit te vroeg de hoop opgeven.

Ik duim voor je meid,
gun het je zo erg na zo'n lange tijd
Liefss

Wat kan je je dan rot voelen! Ik kan het me niet voorstellen (ik heb het niet mee gemaakt) maar wil je wel een hart onder de riem steken! Een off dag is helemaal niet erg en klaag maar gerust, dan ben je het in ieder geval kwijt, zo zie ik het tenminste, dat scheelt weer een beetje :)

Hopelijk is het niet een naderende menstruatie maar toch een zwangerschap!

Liefs Sabien

Lynn,

Ik kan het mij ook goed voorstellen. Voor de eerste anderhalf jaar bezig geweest en aan het einde vond ik het bijna niet meer dragelijk (en dan zijn er nog zoveel mensen die 3 of 4 jaar bezig zijn). Nu zijn we weer bezig voor een tweede en ik voel nu we weer begonnen zijn het verdriet weer sterk terugkomen van toen. Ik denk dat je dat je leven lang niet meer vergeet.

Als je een miskraam hebt, begrijpen mensen je verdriet soms nog wel (zonder wat af te willen doen aan dit verdriet, vreselijk ook!), maar iedere maand weer verdriet om het kindje dat maar niet komt, dat snappen de meesten niet. Allemaal goedbedoelde opmerkingen van: 'jouw tijd komt nog wel', of 'zonder kinderen is het leven ook leuk' of erger nog: 'dan kun je lekker reizen...'.

Maar het goede nieuws is dus wel dat ik na anderhalf jaar toch zwanger ben geworden, zomaar ineens wel. Ik hoop dat het jou ook gegund is, sterkte meid.

gr.
wenser

ps. er is ook een forum 'als het langer duurt, daar kun je met lotgenoten praten, had je dat al gezien???

sterkte met deze onzekerheid en succes deze week.
Je mag best een klaagbaak hier neerzetten hoor! Het duurt al zo lang voor jullie en gooi het er maar lekker uit.

Terug
Bovenaan