ongi komt eraan (denk ik)

Lynn wat vervelend zeg dat je het even niet meer ziet zitten! Kan het mij heel goed voorstellen! Had er ook last van zoals je gelezen had en wij zijn pas net begonnen............ is gewoon rot als je steeds onzekerheid hebt dus je mag best bij ons lekker klagen hoor!

Kom op meid we wachten gewoon samen op wat komen gaat anders proberen om positief weer door te gaan naar de volgende ronde......................

Wat zijn jullie toch lief!!

Wat een dag vandaag....al niet lekker in 'n velletje en dan hoor je ook nog dat een vriendin en een collega vandaag zijn bevallen. Heel leuk hoor en gezonde kindjes gelukkig maar dat kon er ook nog wel bij.... Heb gelukkig even mijn hart kunnen luchten bij mijn man en een vriendin (zij is nog langer bezig als wij) Dat was wel ff fijn!

Nu heb ik weer allerlei rare bubbeltjes in m'n buik en een soort scherpe steekjes, links in m'n buik (laag) Zoooo verwarrend allemaal. Ach....jullie horen het woensdag wel.

Iig bedankt voor jullie lieve woorden! Het komt ook wel goed!!

Dikke kus

@wenser: ik weet dat dat forum er ook is maar ik heb niet zo'n zin om op 2 forums verhalen te schrijven en ik dacht: zolang we nog niet in de medische molen zitten, blijf ik maar hier! Bedankt voor je tip! Lief!! Xx

Terug
Bovenaan