ongi of niet!?

A

Anoniem

Guest
Eigelijk was mijn NOD op 6 mei. De vorige keer werd ik het 4 dagen later dus moet m'n NOD ongeveer zijn op 10 mei. Sinds gister heb ik heeeeeel vaag wat roze/bruin bloedverlies. (je kan het geen bloed noemen eigelijk) Het is zo weinig dat ik de tampon er maar weer heb uitgehaald. Ik stel het telkens uit om een test te doen want ik heb geen zwangerschapsklachten maar dit is toch vaag. Ben bang dat ik de test haal ik alsnog mega ongi word.

Maar het is toch raar dat ik rare afscheiding heb maar niet ongi word? Weet iemand wat dat is?

Liefs,
Dompy

hoi Dompy,

dat had ik dus ook. Maandag mijn NOD, zondag heel klein beetje bruine afscheiding, maar een maandverbandje ingedaan, want ik dacht, daar komen ze....

Maar 's avonds was het weer weg, maandag ook niks en vanmorgen dus maar getest.

Anderen schreven dat het innesteling kon zijn.

Meid, als ik jou was zou ik gewoon een testje er tegenaan gooien, ben je van de onzekerheid af!!!

Duim voor je!
Liefs, Mienetje

Maar innesteling gebeurd toch veel eerder? Op zich had ik vorige week woensdag (dan zit ik op 32 dagen) ongi moeten worden maar gister had ik vaag een kleur verschil. Nou een tampon is het te weinig voor dus als het vandaag niet doorzet doe ik maar een test. Heb geen klachten dus ben bang dat het voor niets is maar ja, wel zekerheid!!! Daar doe ik het dan maar voor....

Maar gezien jij ook bijna geen klachten heb, heb ik dus nog hoop.

Liefs,
Dompy

ja, dat snap ik ook niet helemaal, mij leek ook dat innesteling veel eerder gebeurd.... Maar misschien is het wel bij iedereen anders. iemand (ben naam even kwijt) schreef ook dat die innestlingsbloed had op haar NOD dag.

En verder schreef iemand die had al 5 dagen bloed. Terwijl ik maar 2 uurtjes had en echt misschien maar drie vegen ofzo (sorrie hoor).

Testen is het enige dat zekerheid geeft......

Succes en duim voor je!

Liefs
Mienetje

Net wéér naar de wc geweest en niets te zien...ik denk dat ik dan toch maar die test ga halen. Dan heb ik tenminste zekerheid. Ik denk niet zwanger maar ja, dan heb ik wel zekerheid. Vind het alleen zo raar dat het niet doorzet...normaal doet het dat wel.

Ik hou je op de hoogte. hihi Hopelijk met goed nieuws!!!

Hoi Dompy!!

Spannend weer voor je!
Het is wel raar dat het weer zo lang uitblijft ja...
Lijkt goed nieuws te worden...
Maar je weet het nooit nee...dus sterkte met de onzekerheid en de spanning.
Als ik jou was zou ik toch een test doen ja..beter duidelijkheid dan onzekerheid.
Succes!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan