ongi of niet!?

Ik zit met een probleempje en kom er niet echt uit kijk al een tijdje mee op dit forum en misschien snappen jullie het ik heb ongeveer 5 maand geleden een miskraam gehad nadat ik 8 weken zwanger was van af het begin van de zwangerschap liep het niet echt goed veel tussentijdse bloedingen. Sinds januari menstrueer ik weer "normaal" en is mijn menstruatie weer regelmatig.
Nu had ik afgelopen donderdag ongesteld moeten worden. Dit is nog steeds niet gebeurd. Ik heb ook niet de verrschijnselen die ik had toen ik wel zwanger was. Afgelopen maandag heb ik een test gedaan. Maar die geeft aan dat ik niet zwanger ben. Niks wijst erop dat ik ongesteld moet worden. Ik heb wel erg last van witte vloed(sorry voor t vieze praatje) Wie herkend dit en wanneer zou ik naar de dokter moeten gaan. (Hij ziet me alweer aankomen de vorige keer stuurde hij me ook steeds van het kastje naar de muur) alvast bedankt Groetjes   Roos.

Hoi Roos,

zou nog even een paar daagjes afwachten en opnieuw testen. Duurt bij wel meer meiden wat langer voor het zichtbaar is.....

En het feit dat je geen verschijnselen hebt, zegt niet zo veel. Ik ook niet en toch zwanger!

Groetjes,
Mienetje

hoi mientje
dank je voor je reactie. ik ben nog steeds niet ongesteld. (heb wel heel erg last van afscheiding.) maar mijn lijf doet "raar" toen ik zwanger was (nu 5 maand geleden) had ik alle verschijnselen, zere borsten emotioneel enz. nu is er gewoon niets. Maar ook geen tekenen dat ik ongesteld moet worden. Wat wel anders is dat ik erg veel moet plassen. Of beter gezegd erg vaak.
Mijn miskraam was erg. ik wist eigelijk al voor de   test dat ik zwanger was. Ik deed de test bij mijn vriendin ( mijn vriend is 2 weken thuis 2 weken varen) Positief!!!!!!
 mijn vriend kwam pas over een week thuis. Het vervelende was dat ik toch steeds erge krampen in   mijn buik had. Ik pas een avond  per week op  het zoontje van mijn vriendin en die dinsdagavond ook. ik had zo'n pijn in mijn buik dat mijn vriendin zei dat ze liever niet had dat ik naar huis ging omdat mijn vriend er niet was. Die nacht kreeg ik een miskraam.
Ik heb erge napijnen gehad en achteraf waarschijnlijk een buitenbaarmoedelijke zwangerschap.  
Nu zijn we ruim 5 maand verder en mijn menstruatie is netjes op tijd geweest al die tijd. alleen nu niet en de test zegt dat ik niet zwanger ben
en mijn lijf geeft ook geen signialen dat het wel zo is.
ik ben nu 3 dagen overtijd.
Vrijdag doe ik weer een test, maar ondertussen voel ik me erg onzeker en ellendig.

groetjes roos
  ps ik heb geen computer en als ik oppas bij iloon (van september moeders 2005)
reageer ik op haar naam)

Ben ik weer. Ik weet het nu echt niet meer hoor. Ben nu 5 dagen overtijd!!??
gister heb ik een test gedaan (net als 2 dagen geleden) en weer zegt de test NIET zwanger.
Er is ook niets dat er op wijst dat ik ongi moet worden. Geen pijn in mijn onderrug, geen krampen in mijn buik en dat heb ik normaal altijd voor ik ongi wordt.
Toen ik net zwanger was (helaas ging het mis nu 5 maand geleden) Deden mijn borsten erg zeer vooral bij de overgang van warm naar koud en ik was erg misselijk. Nu heb ik geen enkel teken dat ik zwanger zou kunnen zijn.
Ik wordt hier zo onzeker van. als er maandag nog niets is ga ik maar naar de huisarts. Maar de vorige keer behandelde hij me zo "lullig" Hij gaf me het gevoel dat ik een grote zeurpiet was. Nog geen dag later kreeg ik een miskraam.
Ik vind dit allemaal zo moeilijk en dubbel.
moest het even kwijt. liefs Roos

Terug
Bovenaan