ONGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoera,

jawel bovenstaande zegt het al. ik ben ongi aan het worden. nog niet van harte. ik ben normaal altijd meteen mega-ongi....

tess,sept en tijs en anderen:  
is het normaal dat je eerst wat oud bruin bloed verliest voordat het weer helderrood is?????????   genante vraag, sorry  

hopelijk zet het flink door (ik blijf een vrouw he, want anders ga ik weer na lopen denken dat het wel een hele lichte ongi was etc etc.........)

ik ben wel ongeloofelijk opgelucht dat er nu actie is.... meteen mijn nieuwe cyclus uitgerekend (gemiddelde cyclus is nu 37 dagen  maar ja) en mijn man gebeld. deze was ook erg blij met het nieuws!!!!!! de schat,
grappig: nod op koninginnedag!!!!!!! misschien een leuk verjaardagcadeau..... ben nl 26 april jarig......

nou meiden tot zover de update.... succes en hou je taai,
groetjes mayoQ

Echt waar Mayo? Eindelijk!!
Ik hoop dat het doorzet.
Dan ben je nu niet meer in de race voor het record "aantal dagen niet ongi" :)
Nu ik nog, zucht....
Ga van het weekend toch nog maar 1 test (eigenwijze ik) en dan maar weer verder afwachten..

En jij op naar de volgende ronde!

hoi mayo
hehe eindelijk tja had natuurlijk liever gehad dat t wegbleef
maar moest t dan komen dan maar snel ook toch
ben blij voor je dat je nu weer verder kan joh
ook ik heb die rode duivels inmiddels gehad
en mijn nod staat volgens mij op 21 april
vorige cyclus was 31 dagen dus denk dat ik die nu maar aanhoud
affijn nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen he
kusssss san

Joepie!!
Gelukkig voor je zeg!

Hier nog steeds geen enkel teken. Zit nu op dag 32.

Groetjes en succes in de nieuwe ronde!

Sylvia

Lucky you!!
Hopen dat het de volgende ronde wel raak is.
Gelukkig heb ik  sinds vanmorgen geen last meer van mijn baarmoeder (door denk ik dat uitstrijkje)
Ik blijf rustig afwachten (vandaag dag 82 zucht.....).

Groetjes

JIPPIE,

Dat is fijn om te horen zeg!
Op naar de volgende ronde zou ik dan maar zeggen he!!

Groetjes wendy

Hoi Marjolein!

Nou, gelukkig zeg, eindelijk doet je lichaam tenminste 'iets' !!!!! Altijd fijn om te weten dat het nog werkt, he?! hahahahahaha

Ik had ook dat het de eerste dagen/twee dagen donkerrood/bruin was. Volgens mij is dat niet vreemd, daarna zette het bij mij wat meer door, maar nog niet zo erg als dat ik me herinnerde van voor de pil.
Volgens mij als het innestelingsbloed zou zijn, dan zou het maar één dag zijn en weinig. Tenminste, dat heb ik ergens gelezen...

Nou, weet ik ook meteen wanneer je jarig bent en moet ik dus echt wachten tot dag 52 voordat ik jou een verjaardagskado kan geven! hahahahaha.

Nou, ik vind het echt ontzettend fijn voor je dat je zekerheid hebt en dat je cyclus dus niet super, super, super lang was! Ik hoop alleen voor je dat het volgende maand gewoon 28 dagen is!

Liefs, Tessje.

He Mayo

He he eindelijk. Goed hoor. Ik hoop wel voor je dat het nu doorzet en over een paar dagen weer over is.

Mijn volgende NOD is 19 april... en toevallig is dat mijn verjaardag. Ik word dan 30!!!!! Ik hoop ook op een mooi verjaardagscadeau. Mijn meest vruchtbare dagen zijn volgend weekend..... Dus als ik volgend weekend niet op het forum ben dan weet je waar ik ben!!

Succes!
Cami

Terug
Bovenaan