ONGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joepie!

Hier gelukkig gisterenavond op dag 33 toch ook ongi geworden!! Wel toch nog een pietsje teleurgesteld, want je blijft toch altijd nog hoop houden ondanks de negatieve testen.

Maar we kunnen weer voor ronde 2! Alleen geen idee welke cyclus ik moet aanhouden. Voorlopig maar even op 33 dagen zetten en dan zien we volgende maand wel weer.

Groetjes
Sylvia

heej meiden

inderdaad het is jammer maar toch fijn dat je weer verder kunt.... ik hoop dat er komende ronde hier en daar wat verjaardagcadeautjes uitgedeeld kunnen worden!!!!!!
voor de andere meiden hoop ik dat jullie snel ongi worden want het is vreselijk om lang te moeten wachten........ (mirjam, sept16, -tijs en wendy waren alweer ongi geloof ik)
meiden het wordt onze maand, ik voel het!!!!!!!!!!!!!
tess: idd dag 52, ik hoop korter voor je!!!!!!!!!!!!!
veel succes met ongi worden en zwanger worden natuurlijk
groetjes mayoQ      dikke knuffel voor iedereen die dat nodig heeft!!!!!!

Hoi hoi,
Toen ik de pil nog slikte, begon mijn menstruatie ook altijd eerst met vies bruin "oud" bloed (sorry voor de onsmakelijke omschrijving). Na 1 dag werd het dan helder rood en begon ik echt te vloeien. Nu barst het altijd in 1 keer los. Ook niet altijd handig...
Groetjes,
Dyonne

Hai MayoQ,

Had ik idd ook, eerst een dag oud bruin bloed en daarna brak het los. Heb geen idee hoe mijn volgende cyclus eruit ziet, maar we zijn bijna 1 jaar getrouwd, dus dan zou het ook wel een leuk kadootje zijn.

Tijs

Terug
Bovenaan