Onhandige actie

Hier jumpt meneer gewoon in ene keer van je schoot, kaboem op de grond.
Gelukkig gaat hij dan gewoon verder met hetgeen wat hij in zn hoofd had.
Vaak hebben papa en mama het er moeilijker mee als hij zelf hoor.

Zo is hij van de week uit ons bed gevallen, steeds kroop hij dan naar de rand en pakte ik hem terug. Van de week was ik dus te laat met pakken en jawel op de grond.
Nu heeft hij een mooie schaafwond op zn neus staan.
Hij moest heel hard huilen en ik schrok me de blubbers, ik neem hem bij me, hij ziet de kat, gaat lachen en is alles alweer vergeet

Ben ik toch ook niet de enige......
Ik snapte niet waarom het drukknoopje van de slabber niet dicht wilde. Had ik hem eindelijk dicht, zet Tijs het op een  krijsen. Wat bleek, er zat een velletje van Tijs tussen het drukknoopje. Echt ik kon me wel voor m'n kop slaan.

En ook een paar keer zijn hoofd flink gedutst door mijn toedoen.

En oh ja, de allerergste. Hij is begin december afgelopen jaar met maxicosi van het winkelwagentje gevallen. Gelukkig niets ernstigs, alleen flink de schrik erin.

Groetjes,
mama van Tijs

O, zo herkenbaar. Hubbie is echter wel heel beschermend om zijn meisje, en zou het liefst de hele dag achter haar aan willen sprinten om te voorkomen dat ze een blauwe plek krijgt!

Zo'n slabber die over het hoofdje gaat, die moet je als Tessa  aan tafel zit niet met een hand proberen af te doen, dan butst dat hoofdje door de kracht zo op de tafel....................oops......gelukkig zaten er nog niet te veel tandjes in haar mondje..das zonde van de houten tafel..

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

1ste keer nageltjes knippen?
Oeps, in zijn vinger geknipt, bloeden!

Ik huilde haast harder dan Fabio!

Terug
Bovenaan