Onmogelijke keuze

<p>Hoi iedereen,</p><p>Ik wil graag even mijn verhaal kwijt. Ik ben nu 21 weken zwanger en bij de 20 weken test kwam eruit dat de kleine een aandoening heeft waarvan de artsen nog nooit in hun carriere van gehoord hebben. De baby zelf is helemaal mooi. Goed hartje, niertjes werken etc. Maar ze heeft in haar buikholte zwaar verwijde slagaders lopen vanuit de navelstreng aan beide kanten. Ze weten niet hoe het kan en omdat ze het nog nooit gezien hebben kunnen ze ons ook weinig vertellen. Het kindje kan helemaal gezond geboren worden of als de bloedvaten knappen doodbloeden. Ook is er nog de mogelijkheid dat er bloedstolsels onstaan (trombose) en ze zwaar gehandicapt raakt en nog meer doemscenario's. Nu hebben ze ons de mogelijkheid aangeboden de zwangerschap af te breken..het is echt een onmogelijke keuze. Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn gevoel zegt laten zitten. Maar mijn verstand zegt afbreken. Ze heeft een oudere gezonde broer.</p>
 
Jeetje wat heftig! Je moet een keuze maken terwijl alles onzeker is! Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je wel heel veel wijsheid wensen. En ik hoop dat je er goed met je partner over kan praten. Zijn er geen artsen in een ander ziekenhuis die er ervaring mee hebben? Heel veel sterkte
 
Dank je. Ik kan er gelukkig goed met mijn partner overhebben. We praten en huilen samen. Ik voel het kindje continu bewegen maar durf mij niet te hechten en word en zo ook constant aan herinnerd.
 
Dank je. Ik kan er gelukkig goed met mijn partner overhebben. We praten en huilen samen. Ik voel het kindje continu bewegen maar durf mij niet te hechten en word en zo ook constant aan herinnerd.
 
Dank je. Ik kan er gelukkig goed met mijn partner overhebben. We praten en huilen samen. Ik voel het kindje continu bewegen maar durf mij niet te hechten en word en zo ook constant aan herinnerd.
 
Dank je. Ik kan er gelukkig goed met mijn partner overhebben. We praten en huilen samen. Ik voel het kindje continu bewegen maar durf mij niet te hechten en word en zo ook constant aan herinnerd.
 
Terug
Bovenaan