Onredelijk

Hoi dames,

Bedankt voor jullie reacties! Vervelend dat jullie er ook last van hebben maar ben wel blij om te horen dat ik niet de enige ben.
Ik zeg iedere keer wel dat ik het niet zo bedoel maar dat is ook iedere keer achteraf. En hij is meestal ook wel begripvol maar dat houdt ook een keer op denk ik?
Ach ja, gelukkig heb ik het zelf wel in de gaten. Komt vast wel goed :)
Voel me in ieder geval een stuk beter nu ik dit allemaal heb gelezen...

@Laurie, we zouden afgelopen zaterdag lekker samen uit eten gaan maar Mark was helaas ziek, dus binnenkort maar snel opnieuw plannen. Ook gaan we half maart een weekje op skivakantie met heel mijn familie en dan kunnen we ook een paar dagen samen skiën of snowboarden (mijn moeder kan niet meer skiën dus die past dan op) en eind maart gaan we een dagje sauna doen dus dat zal ons ook wel goed doen.
Jullie in ieder geval heel veel plezier en rust gewenst vrijdag! Geniet er lekker van en elkaar!

Liefs Kim

Arme mannen! Hier zit nog zo'n emotioneel wrak :)
Ik kan soms ook vreselijk onredelijk zijn..ik weet het van mezelf maar kan er ook echt niks aan doen!

Ik las net een stukje van deze topic voor aan mn vriend...hahaha. Aan zijn reactie had ik genoeg. gelukkig kunnen we er achteraf altijd erg om lachen!

Gaat vast vanzelf weer over!

xxx

Hey Esther,

Grappig, gisteren kwam mijn vriend naar beneden en die vroeg wat ik aan het doen was en toen heb ik het hem laten lezen, hij vond het wel lief. Hij had niet verwacht dat ik er zo erg mee zat en zei dat ik me niet druk moest maken.
Hij begreep het wel en nam het allemaal maar niet te serieus.
Dus aan zijn reactie had ik ook genoeg :)
Arme mannen inderdaad haha, maar komt zeker goed.

Liefs Kim

Hahaha, ja die arme mannen...
Hier ook hoor...en dan snap ik niks van mezelf, want ik heb echt zo'n geweldige kanjer!! Hij doet alles voor ons en is zoo lief.
Maar na zo'n gebroken nacht door Marco Borsato merk ik dat ik zo prikkelbaar ben....en arme hij moet t dan ontgelden..
Ik had t er gisteren even over, dat hij dan alles over zich heen krijgt en de kids niet. Daar ben ik dan wel blij om en hij ook.
Want geloof me, mijn tiener en mijn Quinten kunnen ook behoorlijk op mijn zenuwen werken soms hoor hahaha, maar dan is er nog wel mama-geduld!
Dus dat stapelt zich allemaal op de hele dag en dan hoeft Pat maar iets te doen en ik ben geirriteerd....

Ik zou ook graag even een avondje samen weg gaan...maar drie kids breng je niet zo makkelijk even weg voor een nachtje...
Ik heb geen ouders waar dat kan helaas, mijn moeder leeft niet meer en mijn vader kan dat niet aan. Mijn schoonouders wonen in Duitsland. Mijn zus heeft zelf al 2 kids en daar zijn ze overdag al vaak genoeg... Dat was t qua familie.
Vriendinnen hebben zelf allemaal al hun eigen gezin, dat doe je ook niet zo snel, vind ik.
Onze oppas is nog jong, maar als Bodhi geen laatste voeding meer nodig heeft en vanaf 20.00 ongeveer zal gaan slapen, dan vertrouw ik haar helemaal....maar dat duurt nog even!

Succes voor alle mannen! Duurt nog zo'n tien maanden hahaha even volhouden.

Liefs Brigitte

Hey Brigitte,

Gelukkig is het dus echt normaal als ik het hier allemaal lees :)
Maar dan blijft het vervelend natuurlijk..
Geloof goed dat je andere 2 kids je af en toe op je zenuwen kunnen werken, welke kinderen doen dat niet toch?

Wat erg voor je dat je moeder niet meer leeft, lijkt me echt niet te doen, extra in deze periode.
Kan me voorstellen dat je graag een keer een avondje weg wil. Is er ook geen vriendin die een keer bij jullie thuis wil zijn? Bij ons in de vriendenkring gebeurt dat weleens dat of de kindjes gaan logeren, meestal vinden de andere kindjes dat erg leuk. Wel druk voor de ouders maarja dat is maar voor één nachtje. Ik heb zelf een vriendin die alleenstaande moeder is waar ik ook weleens ga oppassen zodat zij er even lekker uit kan. Mark is dan thuis voor Lars. Misschien kan je een goede vriendin die je vertrouwd met alle 3 je kids eens vragen of ze dat een keer zou willen doen?
Wel superknap dat jullie het allemaal zo doen hoor en dat met 3 kinderen.
Hoop dat je toch een keer een oppas kan vinden om samen weg te gaan, want ook dat heb je nodig!

Liefs Kim

Waar ik me echt enorm op kan verheugen is om straks te gaan babyzwemmen. Lijkt me zo leuk om met zn 3en te gaan doen! Lekker wandelen vinden we ook erg leuk. Onder het wandelen kunnen we lekker praten.
Wij kunnen nog steeds niet intiem zijn en dat vind ik ook zo sneu voor mn vriend! Ik vloei nog steeds oud bloed en ben nog steeds niet weer ongesteld geweest. ( 22 febr weer naar de gyn)
Heb soms echt medelijden met mn vriend, maar kan er echt niet meer van maken op dit moment.
Zaterdag gaat Merle voor het eerst logeren...hebben we verjaardag van mn schoonzus. Aan de ene kant heerlijk dat we even zonder haar weg kunnen maar we zijn geen moment alleen met zn 2-en, dat is dan weer jammer!

x

Ja daar kijk ik ook zo naar uit!
Nog 2 weekjes en dan beginnen we..

O vloei je nog steeds ja? Rot is dat he? Heb ook 9 weken gevloeid maar de laatste week was een menstruatie. En heb tussendoor ook weer gevloeid, dus helaas hier ook nog geen intieme momenten na de bevalling : -(
Zaterdag hadden we eigenlijk een avondje samen maar toen was Mark ziek.
Hoop dat je de 22e ook goed nieuws krijgt en dat alles er dan uit is!

Vind je het spannend dat ze gaat logeren? Wel lekker voor jullie inderdaad maar jammer dat jullie niet alleen kunnen zijn. Lekker iets plannen straks als het vloeien gestopt is :)

Succes de 22e! Laat je even weten hoe het is gegaan?

X

Terug
Bovenaan