Onregelmatig & zwangerwens!

RB199224

New member
<p style="text-align: left;">Dag dames.</p>
<p style="text-align: left;">mijn vriend en ik hebben een grote wens om samen zwanger te worden en een mooie wonder op de wereld te zettten maar ik vind dit aan de ene kant ook wel erg lastig. Ik heb zelf geen familie meer en me moeder is in 2008 overleden.  waar ik ontzettend veel moeite mee heb. en vader heb ik niet.  mijn vriend is 29 jaar en die heeft nog wel ouders en broers en zus en zusje dus als het een keer komt dan heeft het kindje wel een opa en oma. En ooms en tantes alleen niet van mijn kant. Het volgende:</p>
<p style="text-align: left;">Mijn cyclus is grof gezegd echt een beetje naar de klote. Ik ben vanaf vorig jaar netjes elke maand op de 25e ongi geworden ik ben het nu waneer het mijn lichaam uitkomt. Mijn eisprong is dan ook lastig in te schatten en stom gezegd vrij ik dan ook met me vriend omdat het fijn is maar ook dit is nu me 12e ronde en ben meer dan een jaar ook bezig. Ik zit er ook steeds mee dat ik dan weer ongesteld word en steeds mislukt. In het begin had ik er meer moeite mee dan nu en was ik wanhopiger ik weet nu niet goed wat ik moet doen en wat ik kan doen.</p>
<p style="text-align: left;">Is er meiden hier die ook ontzettend onregelmatig zijn maar het uiteindelijk wel zijn gelukt? en iemand tips voor mij?</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes</p>
 
Hier ook een onregelmatige cyclus en kinderwens. Tot op heden is het nog niet gelukt. Deze maand heb ik ovulatietesten gebruikt en me nod is a.s woensdag.
 
Hai chantal

Wat ontzettend vervelend he onregelmatige cyclus.

Oh wat spannend zeg! Heb je je eisprong  gevonden dan met het ovulatie testen?  Ik hoop voor je ook dat het lukt en dat het ook raak is. Zijn jullie ook al lang bezig?
 
Hoi RB,

Het verhaal van je moeder herken ik enorm. Mijn vader is twee jaar geleden plots overleden en dat doet nog iedere dag erg zeer. Je mist die persoon zo erg, en dat wordt alleen maar erger wanneer je aan een eigen gezinnetje gaat beginnen. Gelukkig leeft mijn moeder nog wel, dus daar heb ik veel steun aan.

Ik hoop dat mijn verhaal voor je een hart onder de riem is. Ik ben eind september 2016 gestopt met de pil en had een mega onregelmatige cyclus. Soms was ie 34 dagen en dan ineens weer 57. Ik ben na 3 ronden zwanger mogen worden en ben nu 20 weken ver. Ondanks dat ik zo kort bezig ben geweest, zie ik het toch als een wonder. Ik voelde mijn eisprong namelijk niet en gebruikte verder ook geen testen oid, dus het was een complete verrassing dat ik me ongesteld voelde, maar geen bloedverlies had (en dus zwanger bleek). Ik ging namelijk uit van minimaal een jaar proberen.

Ik hoop dat jullie heel snel goed nieuws krijgen en ik wens je veel sterkte met het gemis van je moeder! Weet dat ze nu op een andere manier bij je is :) Groetjes
 
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ik en mijn vriend proberen voor de eerste zwanger te worden. We hebben dinsdag sex gehad maar nu voel ik sinds gisteren steken  in me buik en hoofdpijn maar kan nu nog geen test doen toxh want dat nog te vroeg wie kan ne helpen gr B
 
Ja heb deze maand op dag 20 mijn eisprong gevonden met een ovulatietest.. (bevestigd met 2 merken ovulatietesten).

Wij zijn nu sinds september bezig. De ene keer heb ik een cyclus van 30 dagen dan weer van 46 maar gemiddeld genomen schommelt ie tussen de 33 en 36 dagen ongeveer maja tot nu toe is het hier nog niet gelukt.

Nu wel wat vage klachten maar ik weet ook dat je lichaam je flink voor de gek kan houden.

Heb tot nu toe, erg nare smaak in me mond/droge mond... zere borsten (anders altijd vanaf eisprong tot aan menstruatie, nu 3 dagen na eisprong ineens geen zere borsten meer en nu sinds een dag of 4 ineens wel weer)... moe.. honger (en zin in dingen die ik normaal niet lekker vind zoals kaas).. rommelende darmen

Ik wacht het rustig af en hoop deze week een positieve test in handen te hebben maar ga er vanuit dat ik van de week ongesteld word.
 
Hoi allemaal,

Ik zelf heb van mezelf een hele onregelmatige cyclus, alleen weet ik niet of dit komt door de implanon die ik had. Ik heb ongeveer 2 jaar een onregelmatige cyclus gehad. Ik leerde mijn huidige vriend kennen in december 2 jaar terug, en ik ben in augustus/september zwanger geraakt. Nou moet ik zeggen dat we er niet echt mee bezig waren. wel af en toe erover gesproken, dus het kwam ook echt als een verassing. Het duurde soms wel 6 weken tot me volgende menstruatie, alleen per toeval zat bij mn laatste menstruatie wel 28 dagen. En dat is ook de maand dat ik zwanger ben geraakt. Inmiddels bijna 39 weken zwanger. maar ik wou de dames graag een hart onder de riem steken, om vol te houden en dat het zeker met een onregelmatige cyclus gewoon mogelijk is om zwanger te worden. Mijn advies is: om de 2 dagen seks hebben.. en dan moet het zeker goed komen..
 
Jamie: dankjewel voor je ontzettende lieve bericht! En wat fijn dat je dit gevoel ook kent en in mee kunt leven en lief dat je me zo mee helpt! Van harte gefeliciteerd meid! Super leuk!

Brenda: dankjewel voor je advies en jij ook van harte gefeliciteerd! Super hihi

Dames wat fijn dat jullie ook onregelmatig waren en nu ook zwanger zijn.  en deze adviezen mee brengen super lief!

Ik heb tot nu toe alwel veel beroerd en enorm misselijk en rare eetgewoontes. En veel moe. maar ja met het lichaam van vrouwen weet je het nooit haha.
 
Terug
Bovenaan