Onregelmatig & zwangerwens!

Hoi,

Ik had ook onregelmatige cyclussen. De ene keer 33 dagen, de andere keer 70. En alles ertussenin.  Ovulatietesten hielpen bij mij niet, omdat ik geen idee had wanneer mn eisprong was en er op den duur wel heeel veel testjes doorheen gingen. Op den duur ben ik gaan temperaturen en heb ik een afspraak gemaakt bij de gynaecologe (via de dokter). Zij zag een follikel zitten van 13mm en adviseerde om de dag gemeenschap te hebben. En nu ben ik 5,5 week zwanger! Dit was overigens met een cyclus van 70dagen!
 
<p style="text-align: left;">Het maakt voor mij wel moeilijker want ik ben altijd wel bezig om lekker romantisch te zijn en niet mee bezig te zijn maar ik had eerst best regelmatig en nu helemaal niet meer waneer me lichaam zelf zin heeft. en wat grappig dat je met zo lange cyclus toch zwanger kan worden. Ook zeggen ze van niet maar ook ik hoop het echt een keer maar wil me er niet aan vastbinden ofzo dat niet.</p>
<p style="text-align: left;">van ovulatietesten & tempraturen maken mij zelf enorm nerveus haha.</p>
 
Dat had ik ook wel hoor met ovulatietesten. Ik werd ook zenuwachtig omdat ik las dat het met cyclussen van langer dan 42 soms onduidelijk is of je een eisprong hebt. Nou het kan gelukkig dus wel! :) wat dat romantisch zijn betreft snap ik helemaal wat je bedoelt. Al is dat soms wat lastig omdat je zeker wilt zijn dat je geen vruchtbare dagen mist haha ofja dat had ik. In ieder geval niet te druk om maken hoor, is meestal op een moment dat je het niet verwacht
 
Hi!

Ik ben april 2016 gestopt met de pil. Ook extreeeeem onregelmatige cyclus.. Even korte versie:

Ik ben naar de huisarts gegaan en toen doorverwezen naar gyn. Nu mag ik beginnen met medicijnen om eisprong op te wekken.

Groetjes
 
<p style="text-align: left;">Ik vind het zelf ook heel erg lastig. Mijn cyclussen zijn ook heel onregelmatig.. van 39,30,29,35,33,28,29 en nu zit ik op dag 36 met twee negatieve testen op dag 31 en 33. Wij zijn al jaren aan t proberen en hoop dat er woensdag schot in gaat komen. </p>
 
Terug
Bovenaan