onregelmatig, iets tegen te doen? veel vragen...

Hoi Liesje

Ik heb me laten vertellen dat theunisbloemolie capsulles ook helpen om een reglmatige cyclus te krijgen, ik gebruik ze dus ook.
Mijn eerste cycslus duurde 41 dagen, daarna 59 (toen ben ik aan het einde vd cyclus met de capsulles begonnen, daarna 44 dagen (ik blij!) en nu zit ik op dag 39 (en als ik nu niet zwanger ben baal ik als een stekker ).
Misschien heb je er iets aan!

Liefs Jessy

Hallo,

Ik ben zelf in december gestopt met de pil en nu al 9 dagen overtijd.
Vorige week een test gedaan en deze was negatief.
Er is bij mij dus een kleine kans dat ik zwanger ben, maar kan ook door het ontpillen zijn. Ik heb zelf nu een pot teunisbloemolie gekocht. Ik kreeg alleen als advies om het niet te gaan gebruiken als je bezich bent met klussen.
Teunisbloemolie slikken is niet handig als je zwanger bent, waarom weet ik ook niet, maar dat werd mij verteld. Ik zelf ga zaterdag nog een testje doen en als deze ook weer nega is dan begin ik met teunisbloemolie en vrij even 2 maanden met condoom.
Zo kan mijn lichaam even tot rust komen en weer een normale cyclus krijgen.
teunisbloemolie schijnt wel heel goed te helpen. het bevordert voorts een normale en regelmatige menstruatie. Ik hoop dat ik je voldoende heb kunnen helpen

Groetjes Tamara

Vandaag even met de huisarts gebeld, die zei dat het in elk geval geen kwaad kon om toch te proberen zwanger te worden ook al ben ik zo onregelmatig ongesteld. Er is dan niet meer kans op een mk of afwijkingen.. Er kan wel wat voorgeschreven worden, maar dan zijn dat hormonen, dus als het niet echt nodig is, liever niet.
Voorlopig maar even proberen dus!
En nu maar hopen dat het snel raak is!
x lisanne

Terug
Bovenaan