Onregelmatig ongesteld.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zal me even kort voorstellen. Ben Simone, ben op 15 juni 2007 getrouwd met mijn man. Zijn in december gestopt met de pil (na 7 jaar) en toen helemaal niks. Ben in Maart pas voor het eerst weer ongesteld geworden. En toen in april weer. In mei was ik weer een week later ongi. In juni hebben we gewoon maar een maand overgeslagen. In Juli wel weer ongi geworden. Echt om gek van te worden.
Zijn er meer die dit probleem hebben???

Groetjes,

hoi,
Ja hier helaas ook,wij hebben al een kindje en ik wil graag weer zwanger worden.
Ik ben half maart gestopt en werdt pas eind april weer ongesteld! een cyclus van z'on 51 dagen..terwijl ik pas 1,5 jaar de pil weer slikte na mijn bevalling van mijn dochter.Daarna zijn we pas onveilig gaan vrijen...na een cyclus van 33 dagen werdt ik weer ongesteld,toen weer een langer cyclus van ruim 36 dagen en nu zit ik op 31 dagen maar volgens mij moet ik ongesteld worden...
kan er echt geen pijl op trekken en dat werkt inderdaad echt frustrerent!
Soms vraag ik me ook af of dit wel normaal is...
Ik hou de lengte van mijn cyclus wel bij en we vrijen om de dag,mischien niet zo romantish..maar ja...Met testen ben ik ook gestopt,het is toch niet duidelijk waneer er iets gaat komen.
laten we hopen dat het niet lang meer duurt...succes!
groetjes piewie.

Hoi,

Gelukkig ben ik niet de enige.
Ben met testen inderdaad ook al gestopt. Ik zie het wel, pas vanzelf niet meer in mijn broeken,
Een vriendin zei: maar dan ga je toch met een ovulatie test aan de gang? Ja dat kan, maar eigenlijk niet zoveel zin in om dat iedere dag of om de dag te doen. Dan gaat het niet meer 'spontaan'.
Ik denk dat ik maar heel veel geduld moet hebben, iets wat ik dus helemaal niet heb. Maar de tijd zal het leren.

Groetjes

Dag,

Ik ben gestopt met de pil op 1 januari 2007, pas in december 2007 werd ik ongesteld. Toen nog eens in februari en maart 2008. Pas de laatste 3 keer kan ik min of meer regelmaat ontdekken in mijn periodes. Ik heb wel besloten een ovulatietest te gebruiken. Maar dan wel eentje die ook te gebruiken is als anticonceptie. Deze is van het merk persona (http://www.persona.org.uk/nl/) en werkt met rode en groene dagen en geeft twee ovulatiedagen aan. Per cyclus test je 8 keer, dus dit valt erg mee. Het geeft mij in ieder geval het gevoel dat mijn lichaam werkt zoals het zou moeten.  En het is de bedoeling om zsm zwanger te worden...

hey hallo,

het is heel raar als je stopt met de pil. Ik ben naar 8 jaar met de pil gestopt in juni. Sinds dien ben ik eigenlijk alleen maar ongesteld. Werd er een beetje moe van en voor mijn gevoel was het ook niet goed. Heb toen de dokter gebeld en die vertelde me dat zoiets tot wel een half jaar kan duren maar je kunt wel gewoon ongesteld worden!!

gr doornsneeuw

Hoi Doornsneeuw,

Laten we inderdaad maar hopen dat alles weer normaal wordt. Het is alleen zo vervelend dat je niet van je eigen lichaam op aan kan. Tijd zal het leren.
Succes verder.

Groetjes,

Hoi!

Ik vind het ook zo vervelend dat onregelmatige, je weet gewoon niet waar je aan toe bent, elke keer hoop ik dat ik zwanger ben, maar dan ben ik weer gewoon "te laat" en als ik het nog niet verwacht en bv. een dagje strand heb gepland, komt ineens die ongi opzetten....
Nu ben ik ook weer aan het "wachten"

Groetjes Janne

Nog een keertje "hoi"

Ik zal me ook even voorstellen: ik ben Janne    en we zijn nu meer dan een half jaar bezig voor een 2e. Ons zoontje is bijna 2, voor hem was ik ook niet echt regellmatig, maar toen was het al heel snel raak.

Jullie ook heel veel succes

Terug
Bovenaan