Onregelmatig ongesteld.

Hoi allemaal,

Vanaf het moment dat ik de tabletten 'zwanger worden' van de Etos ben gaan slikken, is mijn menstruatie korter (nu netjes 28 dagen) en regelmatiger geworden. Ook zou teunisbloemolie goed helpen om je cyclus weer op de rit te krijgen. Misschien een tip om eens uit te proberen. De wachtdagen duren altijd al zo eeuwig  dus als je die kunt verkorten dan is dat alvast meegenomen he. Verder zouden die tabletten er voor zorgen dat je meer kans hebt op een goede innesteling (90% van de zwangerschappen sneuvelen in dit stadium al). Maar ja, wij zijn ook al weer een jaar bezig voor nr. 2, dus dan ga je allerlei dingen proberen he.

Succes iedereen met zwanger worden!
Liefs Gwen

Hoi Gwen,

Bedankt voor de tip. Ga het zeker proberen want dit is ook echt om gek van te worden. Ben het "wachten" op wanneer het komt echt zat.
Succes met zwanger worden.
Groetjes, Simone

Hoi Janne,

Echt vervelend dat 'wachten'.
Word er gek van. Je moet geduld hebben, zeggen ze dan. Ja, makkelijk gezegd.
Iedere keer dat je 'te laat' bent ga je toch denken dat je zwanger bent.
Ik moet dinsdag weer ongi worden, als het goed is.
Maar dat zal ook wel weer wachten worden.
Succes met alles.
Groetjes,
Simone

Hallo,
Nou hier nog één met van die lange cyclussen !!!     Ik ben 23 jaar en ben gestopt met de pil in maart '08, zitten nu pas  in ronde 4.
M'n cylcus duurde eerst 43 daarna 45 en de laatste keer 57 dagen. Echt heel vervelend Ik ga nu deze ronde met ovaluatie testen beginnen !! Heb het er toch wel voor over, want ik merk niet wanneer ik me eisprong heb en steeds is het maar gissen !!
Hoop zo wat meer duidelijkheid te krijgen.
Nou allemaal succes en dat er snel iemand een positieve test mag krijgen !!
Groetjes Ready

Hoi,

Ready als ik jouw verhaaltje lees mag ik nog helemaal niet klagen met mijn wisselende cyclus tussen 25 en 32 dagen, dan duurt het wachten ontzettend lang. Voor mijn 1e kindje had ik een keer een cyclus van 40 dagen en toen wist ik het zeker dat ik zwanger was, niet dus!! Ik hoop voor je dat er snel wat regelmaat in komt voor je (en ook voor de rest natuurlijk!!)
Ik zit nu op dag 31 en mijn vorige cyclus was 25 dagen dus ik vind het al erg spannend... Ik wilde vanmorgen testen maar mijn partner vond het beter om nog te wachten "want dan weet je het zeker" jaja, makkelijk gezegd!

Groetjes Janne

Hoi Ready,

Ben ook 23. Vervelend he dat het zo onregelmatig is. Ik begon eerst met helemaal niks. 3 maanden niet ongi geweest. Toen 32 dagen. Toen 39 dagen en de laatste keer 56 dagen. Sloeg gewoon een maand over.
Ik heb wel ovulatietesters in huis. En bij ieder pijntje in mijn buik denk ik, zal ik nu mijn eisprong hebben???
Een vriendin zei ook dat ik maar weer moest gaan beginnen met temperaturen.
Dus ga daar ook maar weer mee beginnen, als ik weer ongi wordt. Is misschien ook een idee voor jou??
Maar eerst maar eens even kijken wat het deze maand brengt.
Succes met zwanger worden.

Groetjes,
Simone

Hallo,

Janna spannend wel weer voor je, hoop dat het raak is !! Wel makkelijk praten hoor je man, haha !! Ik vind het altijd heel moeilijk om te wachten met een test (net als ieder ander denk). Heb je wel klachten dan en wanneer ga je dan testen denk je ??
Ik hou het in de gaten succes !!

Simone: Lastig he van die lange cyclussen. Op de hoeveelste dag zit je nu dan ? Hoeveel is nu je gemiddelde ? Duurd allemaal erg lang he zo, vervelend en onzeker allemaal. Temperaturen heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, lijkt me ook lastig want het moet elke morgen vroeg voor dat je opstaat en ik heb verschillende werk tijden en zal ik mij wekker ervoor moeten zetten. Hier heb ik nu nog geen zin in, wie weet later wel, al hoop ik dat dat niet zal gebeuren. Ga eerst de ovaluatie testen maar afwachten, kijken of dat wat is ???
Succes ook !!

Tot snel dames
Groetjes Ready

Hoi

Ready: Ik zit nu op mijn 28e dag. Het gemiddelde zou ik niet eens weten. Het temperaturen is wel lastig als je op verschillende tijden opstaat. Ik sta ook nooit om dezelfde tijd op.
Ik temperatuur gewoon voordat is opsta. Maar ik vergeet het ook wel eens. Best wel lastig om er steeds aan te denken. (vind ik dan, ik vergeet namelijk echt alles).

Janne: Spannende tijden voor je. Gewoon gaan testen als jij denkt dat het goed is.
Heel veel succes en hopen dat hij positief is.

Groetjes

Terug
Bovenaan