Onregelmatig werken en zwanger willen worden

Zin om te klussen dat is echt heel wisselend, het ligt ook er aan hoe druk mijn diensten zijn geweest en of er heftige dingen gebeurd zijn, tuurlijk neem ik mn werk niet mee naar huis, maar sommige dingen gaan je niet in de koude kleren zitten en dan duik ik liever nog even een uurtje achter de pc dan wat anders...

Ik dacht dat het een heel gedoe zou zijn met zo'n ovu-test, maar dat valt allemaal wel mee als het zo lees, dus wie weet ga ik er komende maand ook maar zo'n test doen om toch een beetje op tijd te klussen!!

Groetjes,

Claudia

Hoi Claudia

Mijn vriend heeft ook wisselende diensten (dag-avond- en nacht), en ik heb hem nog niet eerder van zijn werk laten komen hoor.
Nu zijn wij ook nog maar net begonnen (1e ronde is nog bezig), en het scheelt dat ik zelf wel gewoon regelmatig werkt, dus soms zien we elkaar 2 dagen niet (als ik overdag werk en hij avonddienst heeft), maar daarna gewoon weer wel. Dus voor klussen is altijd wel tijd, haha!
Alhoewel ik natuurlijk super graag zwanger wil raken, heb ik nog wel zoiets van dat het nog lekker spontaan moet gaan. Ik kan me voorstellen dat je na langere tijd echt op tijd en dag gaat letten.
Die ovulatietesten (zelf gebruik ik ze nog niet) helpen je daarbij.

Ik heb niet echt tips voor je dus :)

Ik wens je heel veel succes met zwanger worden!!!

Groetjes, Mickje

Ha Mickje,

Dat spontane vind ik ook belangrijk, die ovu-test geeft mij dan wel een beetje inzicht in wanneer mn eitje springt en of dat an ook werkelijk het moment is dat ik het zelf denk te voelen.
Verder heb ik zoiets van het komt zoals het komt en het gaat zo als het gaat. Het moet vooral geen heet hangijzer worden van ik moet perse zwanger worden, ik heb helaas een vriendinnetje gehad die daar echt flink aan onderdoor ging en ik (wij) hebben ons zelf voorgenomen het nooit een leidend (lijdend) voorwerp in osn leven te laten zijn!!

Groetjes,

Claudia

hallo claudia mijn vriend heeft ook onregelmatige diensten en ik ook maar heb geen zin om met die ovu testen te gaan werken ik ben bang dat ik dan er te veel op gaa letten ik zouw zeggen gewoon lekker klussen als het kan laat je niet gek maken!!!! ik ben nu ook in jan gestopt met de pil en heb die zekker 12 jaar geslikt ik gaa nu naar mijn 3e ronde ik hoop dat ik al ontpild ben!! VEEL SUCCES!!! MET KLUSSEN  groetjes springkikertje

Hallo SprinkKikkertje,

Leuk dat we in een soort van het zelfde schuitje zitten qua onregelmatig werken.

By the way:
Ik ben verpleegkundige en mn man werkt door de weeks op een middelbare school en in het weekend (niet alle) en soms ook op weekdagen werkt bij de luchtmacht, als reservist.

Wie werken er nog mee onregelmatig en zo ja, wat voor werk?

ik werk als zorghulp in een zorg instelling en mijn vriend is toeringcarchauffeur en zit ook vaak in het buitenland! maar ja onze tijd komt wel gr springkikkertje

Dan word het idd lastig je mannetje bellen van HIERKOMEN NU! hahah
Mijn vriend werkt voor een internethostingbedrijf vanuit huis. Dus als ik wil kan ik hem gewoon achter zijn pc weg sleuren. Zal zijn baas leuk vinden, hahah. De telefoon die maar blijft rinkelen, nergens op reageren. Ach kunnen we best een keertje doen (grapjeeeee)

Gr. Nathalie

Jammer, jammer, hier de eerste rode veeg al weer zichtbaar. Volgende ronde beter!!

Groetjes,

Claudia

Terug
Bovenaan