Onregelmatige cyclus wanneer overtijd

Ik ben 4 mei gestopt met de pil. 7 mei menstruatie begonnen. Had do 30 mei t/m za 01 juni wat donkeren afscheiding was volgens mij geen menstuatie maar weet het niet zeker. Heb tot op de dag van vandaag nog geen tekenen van menstuatie en zit nu als ik tel vanaf 4 mei op dag 40. Heb al 2x een test gedaan maar waren alle 2 negatief. Weet niet wanneer ik moet testen. Heb wel pijn in mijn onderbuik al een tijdje en sinds een paar dagen gevoelige/pijnlijke tepels. Wanneer zou ik het beste contact kunnen hebben met huisarts? 
groetjes Vrouwke
 
Heyyy hier ook lange cyclussen. 
Ik had toen ik vooe mijn eerste kindje gingen cyclussen  tussen de 30 en 40 dagen en nu ben ik 9 maanden geleden bevallen  en nu zitten ze tussen de 32 a 50 dagen ongeveer. 
Wij zijn nu bezig voor een 2e kindje en vind  het ook maar lastig wanneer ik moet testen enz. Dus heb me voorgenomen  als her deze ronde niet raak is ik maar ovulatie testen  ga gebruiken omeen klein beetje een idee te hebben wanneer mn ei is en wanneer mn nod ongeveer is?
 
Ik zou persoonlijk gewoon willen testen om het in ieder geval te proberen om al uitsluitsel te krijgen.
Momenteel zit ik zelf ook te wachten tot ik ongesteld word, maar bij mij is het misschien ietsje anders. Ik heb namelijk in maart een miskraam gehad met ongeveer 6 weken. Daarna heeft het 9,5 week geduurt voordat ik ongesteld werd (18 mei). Mijn cyclus voor de mk was redelijk kloppend zo'n 28 a 30 dagen, maar ik weet nu totaal niet waar ik aan toe ben door dat gat van 9,5 week.
Zijn er mensen met soortgelijke ervaring? ik heb gisteren toch voor de zekerheid al een test gedaan, maar die was nog negatief. Dus wacht het nu sowieso nog een week af voor ik nog een test doe.
Is het denk je nodig als het te lang duurt en niet ongesteld wordt rm ook geen positieve test heb het handig is om de huisarts of verloskundige in te schakelen? Hoe lang zou je hier zelf mee wachten?
 
Terug
Bovenaan