onregelmatige cyclus

Ik heb zelf ook last van onregelmatige cyclus. Heb vanaf begin ovulatietesten gebruikt.
Ik merk aan mij afscheding wanneer ik denk bijna te gaan ovuleren en begin dan met testen. Tot nu toe iedere maand nog wel volgens test een LH-piek gehad. Iedere keer netjes op die dag of de dag erna gevreeen. helaas tot nu toe nog zonder resultaat. Enige voordeel is dat ik nu weet dat ik op de 13e na de waargenomen LH-piek ongesteld moet worden. Dus ik weet nu wel precies wanneer mijn menstruatie moet komen en wanneer ik dus over tijd zou zijn.

Tot nu toe nog zonder resultaat, maar het geeft me meer rust dat ik weet wanneer ik ongesteld moet worden en dat dit nog steeds is uitgekomen.

We houden moed, succes met de ovulatietesten! Ik zou het zeker aanraden bij een onregelmatige cyclus. Tenslotte is het fijn om te weten of je ovuleert op dag 10 of dag 25. Laat je kansen niet onbenut!

Succes
Nath

Hallo,
Als ik jou was zou ik echt ff een afspraak maken bij de huisarts.
Misschien is het niks, maar bij mij bleek dat ik geen spontane eisprong had.
Succes!

hallo meiden,

ik ben blij dat ik niet de enigste ben met dit probleem. ik dacht"dat heb ik weer!".
iedereen in mijn omgeving word in een keer zwanger, zelfs mijn zus nu voor de 2e x zwanger  en ze slikte de pil gewoon.dus ik dacht nou misschien zit het wel goed in de familie en duurt het bij mij ook niet zo lang.maar tervergeefs. ben begin april gestopt met de pil daarna duurde het 102 dagen voordat ik weer ongi ben geworden de tweede keer duurde het 35 dagen dus toen dacht ik"mooi, nu word het regelmatig", mooi niet dus zit nu nog steeds te wachten dat ik ongi moet worden en zit al op de 49 dagen. heb al getest  en dat is negatief. dit is voor ons de 1e keer dus weet ook totaal niet wat we er van moeten verwachten.je voelt wel vanalles in je lichaam,maar die houd je goed voor de gek soms. weet dus niet wanneer mijn eisprong is vind ik zo moeilijk te bepalen.
iemand een tip voor mij of misschien wel eens vaker gehoord zo?

groetjes masje

quote: lorelijn schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-10-2007 22:22:32'));

Hoi meiden,

Wie kan mij helpen?? Ik wil graag zwanger worden, ben bezig met ronde 7, maar ben vreselijk onreglmatig ongesteld. De ene keer duurt mijn cyclus 18 dagen, de andere keer 34. Ben ook al twee keer 15 dagen achter elkaar ongesteld geweest. Heeft iemand hier ervaring mee en wie kan me wat meer vertellen over ovulatietesten, heeft dit wel zin als je zo onregelmatig ongesteld ben??

groetjes lorelijn

!

Hoi meiden,

Voordat ik aan de pil ging was ik ook altijd onregelmatig ongi.
Er was geen pijl op te trekken verschillen van 60 tot 150! dagen.
Dat was ook een van de redenen dat ik aan de pil ben gegaan....

Ik wist (omdat ik in een apotheek/drogisterij heb gewerkt) dat teunisbloemolie
je cyclus een 'handje helpt'. Toen ik stopte met de pil ben ik dat gaan slikken.
1e ronde na 44 dagen  ongi, nu zit ik in de 2e ronde en heb ik na 14 dagen mij eisprong gehad.

Misschien is het toeval......... maar ik vind het het proberen waard.
Teunisbloemolie capsules kan je zonder recept gewoon bij de drogist kopen.
Het staat tussen de vitamines. Succes.

Groetjes Evie

Terug
Bovenaan