Onrust en krampen

Op advies van het CB begonnen met inbakeren met behulp van een swadle me 'slaapzakje'. We gaan nog steeds door met het jbpm, maar weten niet of dit ook daadwerkelijk helpt. Afgelopen vrijdag op zaterdag nacht zijn we ten einde raad naar het ziekenhuis gegaan, omdat hij (het was toen 2 uur 's nachts) na 's middags om 3 uur gespuugd te hebben niet meer wilde slapen. Wij dachten dat hij pijn had en hebben hem een zetpilletje gegeven dat niets uithaalde. Hij werd daar onderzocht door een arts (oortjes, hartje, longetjes & temperatuur) en hij zei dat we 'gewoon' een huilbaby hadden en maar hulp moesten vragen van familie en vrienden. Gisteren is er een cranio sacraal therapeute bij ons thuis geweest waar we mee hebben gepraat. Zij vertelde me dat door alle angsten en stress rondom de laatste weken van de zwangerschap, de bevalling en mijn zoontje zijn ziekenhuisperiode waarschijnlijk de boosdoener zijn. We zitten dus zeg maar in hetzelfde schuitje, ik en mijn zoontje, alleen ik kan erover praten en hij niet. Ik heb adviezen gekregen over het vasthouden en masseren van mijn zoontje en adviezen m.b.t. mijn voeding. A.S. woensdag hebben we ook een afspraak bij de kinderarts en gaan proberen of ze al het medische kunnen uitsluiten. Medicijnen voor verborgen reflux mocht de huisarts (een waarneemster...) niet voorschrijven zei ze, dus het is afwachten en veel bankhangen op het moment.

Liefs, Marieke
 
Terug
Bovenaan