Onrust in de draagzak

Wij hadden de mazzel dat onze kraamverzorgster ook draagzakconsulente was, dat gaf veel fijne tips. Onze draagzak is van ergobaby en is gewoon via marktplaats gekocht (kun je goed wassen). Ik vind het ook nog steeds handig. Nu weer zwanger dus lukt niet meer, maar m'n man loopt nog bijna dagelijks met ons zoontje van 17 maanden in de draagzak. Die is het helemaal gewend en geeft z'n papa ondertussen kusjes en knuffels. We wonen in t bos, met een hond, dus daarom erg praktisch. Herken wel dat je moet blijven bewegen om ze te laten slapen, ik liet hem dus vaak gewoon in z'n bedje slapen (dat ging gelukkig ook vrij aardig), maar met dingen in huis doen (stofzuigen, opruimen, was ophangen, vaatwasser leegmaken etc) vond ik het ideaal op dagen dat hij met een sprongetje zat en heel veel nabijheid wilde. Maar er zijn meerdere manieren voor goed en fijn contact met je kindje en vervoeren dus ga ook niet te lang door met iets wat je niet zo prettig vindt. Maar hoop voor je dat het een leuke ervaring wordt, dan is het altijd praktisch (denk aan Koningsdag, dagje met de trein, wandelen in bos of op strand etc) en gezellig.

Terug
Bovenaan