Ik heb de prik net gehaald (ben 8 of 9 weken), en als zwangere krijg je inderdaad de 'niet levende' versie. Het schijnt net zo te werken als de normale griepprik, en die wordt ook al heel lang aan zwangeren gegeven zonder dat er bijwerkingen optreden.
CC jij schreef het bovenstaande, er bestaat geen verschil in prikken hoor, levende en niet levende.
Het is een soort !
Ik geef al jaren mensen de prik, ik ben zuster.
Maar die mexicaanse neem ik 100% niet.
Zeker niet nu ik zwanger ben.
Van de normale griepprik kun je al ziek worden en koorts krijgen.Men wordt er meestal wel wat ziekjes van.
En het is echt beter om , als je hem neemt na 13 weken pas te nemen.
Mijn man is arts, die heeft gezegd dat ik hem niet mag nemen.......
Ik ga voor veiligheid.
En verder is de griep door de media erger gemaakt dan dat het is.
Die kindjes zijn niet door de mexicaanse griep overleden, wel door een vaccinatie , maar het heeft geen verhouding met elkaar.
Jammer dat men elkaar gek maakt en alles erger maakt.
Juist omdat men aparte ideën heeft over de griep en veel vragen heeft doet de overheid er alles aan om iedereen zeker te stellen, om mensen geruster te maken gaan ze kijken of kinderen ook moeten worden gevaccineerd.
Als je kind lekker vitamine's eet en goed slaapt, is zijn weerstand ook beter.
CC jij schreef het bovenstaande, er bestaat geen verschil in prikken hoor, levende en niet levende.
Het is een soort !
Ik geef al jaren mensen de prik, ik ben zuster.
Maar die mexicaanse neem ik 100% niet.
Zeker niet nu ik zwanger ben.
Van de normale griepprik kun je al ziek worden en koorts krijgen.Men wordt er meestal wel wat ziekjes van.
En het is echt beter om , als je hem neemt na 13 weken pas te nemen.
Mijn man is arts, die heeft gezegd dat ik hem niet mag nemen.......
Ik ga voor veiligheid.
En verder is de griep door de media erger gemaakt dan dat het is.
Die kindjes zijn niet door de mexicaanse griep overleden, wel door een vaccinatie , maar het heeft geen verhouding met elkaar.
Jammer dat men elkaar gek maakt en alles erger maakt.
Juist omdat men aparte ideën heeft over de griep en veel vragen heeft doet de overheid er alles aan om iedereen zeker te stellen, om mensen geruster te maken gaan ze kijken of kinderen ook moeten worden gevaccineerd.
Als je kind lekker vitamine's eet en goed slaapt, is zijn weerstand ook beter.