<p>Hoi allemaal,</p><p>Ons zoontje is nu bijna 10 weken en drinken (kunstvoeding) gaat helaas niet helemaal lekker. De eerste 5 weken gebruikten we Difrax fles met Maat S, ging altijd perfect. Deze werd op een gegeven moment een beetje klein denk ik, want hij deed wel drie kwartier over een fles. We stapten toen over op Difrax met speen maat M en toen begon het drama.</p><p>Gebruiken nu ook een weekje zo een speciale fles van Avent die zou moeten helpen tegen darmkrampjes, boeren etc maar zelfde resultaat als de Difrax M. </p><p>Nu tijdens de fles vaak melk langs zijn mondhoekjes, ook is hij erg pieperig. Soms komt er geen boer, en dan ineens een overdovend harde boer met heel veel slijmerig spuug. Hij spuugt dan zichzelf en mij echt onder, wat natuurlijk zorgt voor meer huilen.</p><p>Ik twijfel of het reflux is en wat ik het beste kan doen, langs de huisarts?</p><p>Ter info: Jip drinkt nu 4 a 5 flessen van 180 cc met 6 schepjes en laat vaak 10-40 cc staan</p><p>Hopelijk herkent iemand dit of zijn er adviezen, zodat de fles geven voor ons allebei weer leuk wordt
</p><p>Alvast bedankt en hartelijke groet,</p>