onrustig gevoel in de benen

Hoi,

als je last hebt van onrustige benen kan je een kussen onder het voeteneinde van je matras leggen. Als je gaat zitten kan je ook iets onder je benen leggen waardoor je onderbenen hoger liggen dan je bovenbenen.

Als je last hebt van kramp in je kuiten, leg dan een stuk goedkope zeep aan het voeteneinde in je bed, dus onder de dekens. Verder kan je nog een ijzeren vijl onder je matras leggen. Ik weet niet hoe het komt, maar het helpt.

Kram pen onrustige benen kunnen ook een teken zijn van vochttekort. Ik wilde sávonds ook niet te veel drinken, omdat ik er dan s'nachts steeds uit moest, maar ik ga liever een keer naar de wc dan dat ik tien keer wakker wordt met kramp.

Groetjes van Marloes

Hallo,

Ik heb ook last van rusteloze benen. Heb dit ook als ik niet zwanger ben. Bij mij helpt het als ik Calcium-magnesium-zink tabletten slik (gewoon te koop bij de trekpleister).

Groetjes Loekie

Hoi,hoi,

Bij de augustus baby's zijn we hier ook over bezig! Ik heb net homeopatisch van dr vogel pilletjes gekocht en ga vandaag eens checken bij de verloskundige of t mag.
Verder helpt anicaspray van dr kneipp wel een tijdje( en als t je dan lukt in de tijd in slaap te vallen..)
Succes ermee!
Groetjes,Neelienke

Hoi,
Ik wil even reageren op dat stuk zeep in je bed..
Dat helpt eigenlijk nergens voor, maar omdat je iets in je bed voelt liggen friemel je er met je benen tegenaan, en beweeg je ze meer..dat is eigenlijk wat dan zou helpen..Maar dat kan ook net zo goed iets anders zijn..
Grappig eigenlijk he!
Groet R

Terug
Bovenaan