Onrustig 's avonds/huiluurtje

wat doen jullie?
lekker meekroelen of toch maar laten huilen?

mijn meisje is nu bijna 4 weken en overdag super makkelijk, komt al sinds de geboorte om de 4 uur en overdag heel makkelijk huilt eigenlijk nooit, dan is er wat, maar ;s avonds vanaf half 8 tot 9 is ze huilerig en wil steeds wat drinken(bv).

groetjes
 
Die van ons heeft zijn huil uurtje van half 10 tot half 11 en laat hem meestal lekker even huilen kan namelijk helemaal niet kwaad. Om de 4 uur knap Jake is nu ook 4 weken en die komt echt om de 3 uur maar 's nachts slaapt hij dan 8 uren door.
 
Laten huilen doe ik niet, heb het geprobeerd, maar wordt dat echt een sirene. Maud wil naar haar laatste flesje van de dag, meestal rond 17 - 1730 uur, niet meer naar bed, dus zij ligt dan lekker in de box of bij ons, want zij heeft in de avond ook altijd heel erg last van krampjes.

Tegenwoordig krijgt ze dan om 20.30 uur haar laatste fles en slaap eigenlijk altijd tot 5.30 uur, dus we hebben niets te klagen met haar, alleen altijd jammer dat ik meestal net aan het koken ben als ze haar huiluurtjes heeft.
 
Bij mij is het ook altijd tijdens het avondeten en koken drama....ik ben er heel slecht in om Tygo te laten huilen, hij is ook pas stil als hij er lekker bij kan zijn. Na zijn voeding van omstreeks 9/10 uur gaat hij perfect slapen.

Maar wat slapen ze bij jullie al goed door. Tygo komt 's nachts om de drie uur...best vermoeiend...overdag om de vier uur.

Ik ben benieuwd wanneer hij eens wat langer gaat slapen...gelukkig is hij in de nacht niet meer zo lang wakker, eerst duurde het dan ook nog anderhalf uur om hem in slaap te krijgen, dat is gelukkig nog maar een kwartiertje! Lang leve het inbakeren:)
 
Hier gelukkig geen huiluurtje. Ik wilde ook even zeggen dat de meeste baby'tjes van jullie al goed door slapen zeg! Super toch?!
Xavi slaapt ook al door alleen mag het niet van de kinderarts en heeft hij gewoon zijn 6e fles nodig om 3uur 's nachts.
Ook is mij verteld dat baby's pas bij de 165ml over mogen gaan op de 5 flessen omdat ze daarvoor nog die 6 nodig hebben bij de kleinere hoeveelheden.

Ach Ze kunnen het allemaal zo goed weten, als moeder weet je toch het beste wat je kindje nodig heeft :).
 
Hoi,
Bij ons is Vigo heel vaak na zijn late fles(rond 23.00 uur) onrustig. Best vervelend als je zelf pas om half 2 dan in je bed ligt haha.De nachten zijn nog heel wisselend. Soms zit er 5,5 uur tussen en soms maar drie. Waar dat aan ligt, geen idee!
Maar huilen en onrust hoort erbij de kleintjes bij helaas. Word vanzelf weer minder!
Liefs,
Mar
 
Hay hay,

Sven ligt tijdens het eten in de box. Geef hem eerst de fles en dan kunnen wij eten......overdag komt hij meestal om de 3 uren maar ook wel eens 2.....dan krijgt hij eerder....hij komt in de nacht om de 4 a 5 uren...........ben er blij mee!

xxxxxxxxxxxxxx me
 
Terug
Bovenaan