Onrustig 's avonds/huiluurtje

Pim is nu 7 weken en heeft ook iedere dag een huiluurtje, meestal ook rond etenstijd. Vaak zet ik hem dan in de maxicosi op de aanrecht, afzuigkap staat dan ook aan en daar wordt hij lekker rustig van. Pim zit al op 5 flessen en komt om de 4 uur (soms wat eerder, soms wat later). Verder slaapt hij 's nachts al door, van 23.00 tot 6.00.
 
Luuk is bijna 6 weken en krijgt nu sinds gister 5 flessen hij doet het hier super op, de late fles rond half 11 die maakt hij niet leeg hij drinkt maar een klein beetje en dan krijgt hij om 6 uur weer de fles heerlijk om nu wat langer te slapen.
Ik luister ook niet echt naar hoe het hoort want ieder kind is anders toch en zolang ze tevreden zijn is het goed lijkt mij.
 
Hoihoi,

Zit bij het maartforum, maar ben toch een februarimama geworden.

Luana is nu 4,5 week en slaapt helaas ook nog niet door. Ze krijgt nu 6 flessen van 120, maar drinkt 100/110 per fles. Ze krijgt om 23.00 de laatste fles en dan komt ze zelf weer om 4.00 en dan weer door naar 8.00. Op zich wel lekker, maar die nachtvoeding ben ik nu wel zat haha.

Echt een huiluurtje heeft ze niet. Ze is of de hele dag rustig en slaapt veel, of ze is de hele dag onrustig. Tis hier dus alles of niks haha. 's Nachts slaapt ze wel meteen weer dus dat is wel erg fijn!

Liefs ciomama
 
hoi coimama,

jou kleine lijkt op moment op die van mij.
ook alles of niets of de hele dag super lief of erg onrustig zo zie je maar dat het per week erg veranderd, zij krijgt van mij bv en gisteravond half 12 en toen om kwart over 4 en toen half 9, niet heel handig zit met schoolgaande kids, maar het is weer gelukt. Die nachtvoedingen horen er nu gewoon nog even bij, degene die het vlugst doorsliep was met 6 weken dus we zijn over de helft zullen we maar denken. en als ik met een week terug vergelijk zijn we toch weer een uurtje verder of zou het de klok nog zijn(zomertijd) dat hebben we natuurlijk ook nog gehad.

succes verder allemaal, heerlijk om telezen en geniet van de baby's ze zijn zo weer groot.
 
Hey mama van 6 kids,

We zijn hier ondertussen weer veranderd haha. Ze krijgt nu tussen 21.00/21.30 de laatste fles en vannacht was het 5.00! Bijna doorslapen dus! Overdag slaapt ze vaak tussen de middag erg goed, meestal van fles tot fles. Daarnaast 's morgens 1,5 uur en 's avonds is het mis haha. Meestal op de arm tussen de laatste flessen. Onze oudste had het ook en met 8 weken was het over. Nog 3 weekjes haha!

Jij ook succes! En idd ze zijn zo weer groot!
Liefs ciomama
 
Terug
Bovenaan