Onrustig

Bah ben de hele dag al onrustig.. kan totaal niet stil zitten zelfs een middagje shoppen bij prenatal krijgt me niet rustig

Loop de hele tijd al te ijsberen door het uit en net gewoon uit onrust alle kleertje en textiel van de kleine uit de kast getrokken en alles op nieuw opgevouwen en tevens de kast en commode opnieuw ingericht

Hebben jullie ook zo last van onrust of ligt dit echt aan mij??

Herken het wel ja... Ik heb vandaag de badkamer geschrobd en de slaapkamer gedaan inclusief de baby hoek en wil nogveel meer doen, maar mijn lichaam houd me tegen....

Ik denk alleen maar alles moet schoon en klaar zijn, dan kan de baby komen

Mijn vriend wordt helemaal gek van mij. Hij heeft zoiets het komt wel goed en hij wil vandaag even uitrusten. Vanmiddag even wat onenigheden die bij mij nu wat emotioneel oplopen :)

herken het ook hoor...
Alleen mag ik zelf niks meer doen..... Vriendin van mij was vanmiddag hier en die heeft mijn vaatwasser geleegt en opnieuw ingeruimt en hier staan stofzuigen... en ik keek toe vanaf de bank....

Grr.... helemaal niet mijn ding.. maar ik kan het echt zelf niet meer.... na stofzuigen ben ik kapot... heb dan ook direct harde buiken... maar dat gaat dan over in voorweeën..

Dan maar advies van de dokter opvolgen...

Kan de hele dag wel op de babykamer staan, in de klerenkast kijken en dan alles eruit halen en opnieuw erin hangen..... alles op maat gehangen en op regel van dit moet het als eerst dragen en dan dat... maar dat ik van de week ook wel weer anders doen....

Hoort echt bij de laatste weken denk ik....

Liefs

@ sammammie

ook al gehuild omdat je spruitjes mislukt waren??? ik moest afgelopen maandag zo huilen omdat dat was gebeurt..... mijn vriend me knuffelen echt zo van daar hoef je toch niet om te huilen..

Huil deze week om het minste geringste ben emotioneel een wrak aan het worden...

@anna-lovely

Hihi jaaaaa heeel herkenbaar. Van de week liet ik de ovenfrietjes die net klaar waren op de grond vallen..... Jank partij hahaha

Vanmiddag ook paar keer om ..... Kan me niet eens meer herinneren waarom.

Ben ook een emotioneel wrakje :)

jah zow erg.... en het mooiste is nog, ik lust zelf helemaal geen spruitjes... had ze speciaal voor hem gemaakt... of iig geprobeerd....
gister lopen janken om die k*tkat van een ander...
soms is het net of kan ik elk moment instorten...

Hoort dat echt bij de laatste loodjes??? die huilbuien???
kan er niet tegen... huil anders eigenlijk nooit....

Ja die onrust heb ik ook, dat is echt wel normaal de laatste weken!
Heb het zelf nu extra door de ontsluiting die ik de laatste keer al had en door het ongeluk afgelopen week heb ik veel weeen gehad, dus dat maakt me best kriebelig!
Verder ben ik zo goed als klaar en dat geeft een gerust gevoel, maar dat maakt ook dat je toe bent aan je kindje!!
Het is wat he, zwanger zijn, aan de ene kant geweldig en aan de kant wordt ik er altijd gek van,,haha
Liefs MJ

Anne-lovely
Ik ken het verschrikkelijk hè dat andere dat moeten doen zit in het zelfde pakket..
Vorige week is me moeder geweest om beneden alles een grote beurt te geven...

En dan zegt me moeder wel van nu doe ik het voor jou maar er komt een dag dat jij het voor mij doet.. En dat is ook wel waar.. Toen ze geopereerd was heb ik ook veel voor haar gedaan..

Sammammie die emotie ken ik hier ook zo erg..
Soms kan ik wel janken om niets en dan is het niet gewoon huilen maar ben dan echt over de toeren

Terug
Bovenaan