Onrustig

Hola dames.
Ik heb het zelfde gedraag alles opnieuw in de kast van de baby gesoorteerd.kleur,maat,enz.
Omdat ik sinds oktober thuis ben woord ik helemaal gek en wil dat de baby snel komt.
helaas moeten wij alles zelf doen in het huishouden ik kan ook niet zo veel doen.dus probeer elke dag iets te regelen en dan blijf de huis schoon.
En soms kan ik huilen voor niets.dusssss dat hoor bij jajajajj.Zelf omdat ik mijn baby schoenen niet kan afwerken (breien)
GRT Emi

hi, hi ...leve de nesteldrang... Ik gebruik het maar om alles in dozen te pakken. we hebben dit weekend van s ' ochtends 10 uur tot s ' avonds 19.00 gepoetst enzo...hadden de kids uitbesteed. Laatste weekje dan zitten we in onze nieuwe stulpje..dus ik kan mijn nesteldrang heel goed gebruiken nu...

En die emoties hebben ook welweer wat schattigs...daar kan je meestal later heel hard om lachen....

Succes met de laatste weekjes!!

Groetjes Fee

emoties tja zit ik ook vol mee, huil om de stomste dingen. nesteldrang ook heel erg. mijn man heeft gisteren het halletje opnieuwd geverfd omdat we en lekkage hadden gehad en nu kriebelt het heel erg om de grote muur in dezelfde kleur te verven. het is dat ik weet dat ik het niet kan afmaken vanwege mijnbekkken maar anders was ik allang aan de slag gegaan. vreselijk. maar ja er is nog genoeg te doen in huis. zag dat de kids uit hun kleding zijn gegroeid moet dus alles met ze passen. hun speelgoed uitzoeken en ga zo maar door dus kan nog steeds mijn ei kwijt.

Terug
Bovenaan