onrustige buik

gisteren erg last gehad van een onrustige buik het begon al in de ochtend.. na een aantal uurtjes was alles weer rustig tot gisteren avond (+/- 8 uur) weer zo veel gerommel in de buik..

weer die vervelende indalingsweeen en bandenpijn..
ik lekker in een warm bad (doet altijd wonderen)
en ja hoor heerlijk me lichaam kon eindelijk ontspannen ondanks dat de kleine er flink gebruik van maakte en flinke ging zitten draaien en doen..

maar omdat ik zo bek af er van was en bijna in slaap viel in bad toch maar der uit gegaan.. had nog maar net me bovenlichaam droog of de indalingsweeen en bandenpijn begon over nieuw..
ik in me bed kruipen me man geroepen (vind het altijd zo vervelend als ik hem alleen laat zeg maar) dus hij kwam met een warme kruik en een lekker kopje thee en iets na half 11 viel ik dan eindelijk in slaap..

en ook nu is gelukkig alles rustig ondanks dat me bekken en rug nu erg pijn doen..

sorry moest het gewoon even kwijt baal er van dat me lichaam zo sterk reageert op dat indalen..

Hoi,
Hier gister ook flinke indalingsweeen gehad, van een uur of 7 tot 10 in de avond, ja je doet er niks aan, ze moeten toch zakken,,haha
Nog een paar weken meid!
Liefs

Indalingsweën?? hoe voelt dat??? ik heb alleen maar last van enorme steken onder bij mijn vagina... en ineens enorm spierpijn in mijn liezen of zouden dat mijn bekken zijn........ hmm.... Mijn bil is nog steeds stijf van die stomme spuit van gister... en ik kan amper een stap zetten..... grrr

Maar het is wel fijn dat je beeb aan het zakken is... gaat ie toch al lekker richting de uitgang....
Over een paar weken weet je weer waarvoor je dit allemaal gedaan hebt........

Liefs

inderdaad je doet er niets aan.. met de pijn kan ik wel overweg gaan maar je word er zo moe van..

@ anna-lovely

ik krijg echt krampen in me onderrug, onderbuik en bekken en er zit geen ritme in de krampen zo als bij "echte" weeen en ze zijn milder dan echte weeen ..

en onder tussen heb ik ook nog de steken van de bandenpijn en bij het schaambeen.. dus dubbel op zeg maar..

volgens mij ben ik zwanger van een spookrijder hahahaha.
niks niet dalen, beebie kruipt steeds hoger volgens mij.

jammer dat je niet de hele dag in bad kan liggen zeg. dan had je niet zo'n last. hopelijk hou je t nog effe vol!!

knuf
smooty

Soms denk ik dat ons jongetje aan het indalen is, omdat ik dan zo waggel en mijn buik van onderen zo zwaar is, maar ik heb geen enkele pijn.
Sowieso een heel makkelijke zwangerschap, behalve dan dat ik tot en met week 20 misselijk was.. maar gek genoeg ben ik dat al bijna vergeten!

Als ik jullie verhalen zo lees ben ik bang dat die van mij een vroege vogel gaat worden! Ik ben morgen pas 30 weken (2 april uitgerekend) en ik heb dezelfde klachten als jullie..... Hij ligt al wel 2 weken met z'n hoofd naar beneden dus wie weet maakt ie er een vroege ontsnapping van! Als ie nog maar een week of 7 wacht.....
Sterkte er allemaal mee!

Greetz Esz (aprilmama)

Terug
Bovenaan