onrustige buik

ken het gevoel ook, had gisteren ook van die samentrek gevoel in buik maar baby ligt nog steeds dwars dus wat die pijnen steeds zijn geen idee.
wel balen hoor dromertje87, hoop dat je het niet iedere week krijgt, pff

Hi, hi....ik zie het helemaal voor me!! Tis wel precies zo als Anna Lovely t zich,....ze zakken in ieder geval richting de uitgang...op een spookrijder na dan! Tis mijn 4e zwangerschap maar kan ook nog niet echt meepraten over indalings weeen. Heb inderdaad wel af en toe van een vreselijke steek, alsof die stiekem met breinaalden zit te prikken!!! Ouch!!!

Zo zie je maar weer dat het bij iedereen anders is.
Hier is het eigenlijk wat weeën betreft heel erg rustig. Heb er maar 1 keer last van gehad tot nu toe. terwijl ik bij beide jongens vanaf de 27ste week nagenoeg iedere dag last had van voorweeën!

Sterkte...weet hoe naar het is...vooral die ongerustheid er nog bij...'of zou ie nu al komen'...vond ik echt verschrikkelijk!

@miekje82
me man die zat al helemaal tegen me buik te praten van hallo je bent te vroeg hou je koest en laat mama met rust..

hij kreeg het wel degelijk een beetje benauwd gisteren hij begon echt zo te praten als of hij zat te twijfelen of het echt niet begonnen was.. schattig hoor z'n bezorgde man hihi..

vandaag heb ik lekker niets gedaan lekker uit rusten en me buik houd het tot nu toe zich nog rustig..
maandag heb ik weer controle dus zal het weer daar neerleggen want zulke dingen maken een dag geen pretje..

Ook hier veel last van indalingsweeen.
Sinds 20 weken last van harde buiken bij echt alles wat ik doe. Ik heb onlangs moeten curven voor de verloskundige, kwam op 42 in 1 dag.
heel fijn, vooral als je al twee koters heb rondlopen.
Erg vermoeiend, maar ja, we krijgen het allemaal niet kado.

Terug
Bovenaan