Onrustige slaper

Het kan inderdaad zijn dat ze onrustig slaapt omdat ze losligt. Een lange slaapzak die je aan het eind om het matrasje slaat is een goedkope oplossing en ze kunnen zich niet bloot woelen. Prettig idee!

maar het hoort ook een beetje bij de leeftijd. Wij hebben het ook rond 4 maand gehad. Het kan ook zo ineens weer over zijn! Misschien een sprongetje in de ontwikkeling, ze beginnen al wat te dromen... echt... je hoeft je er geen zorgen over te maken... ze gaat vanzelf weer dieper slapen. Bij ons was het na een paar weken helemaal over. Ze deed het ook niet elke nacht. Ik heb haar ook wel eens in de kinderwagenbak beneden gelegd omdat ze zo kreunde maar toch sliep... zo irritant. Deur op een kier... en als ze huilde dan hoorde ik haar echt wel.

Succes ermee!
 
De puckababy hebben we inderdaad geprobeerd maar we hebben een eigenwijs kind....Ze wurmt net zo lang met haar armen tot d'r handjes vastzitten bij haar kin en dan schreeuwen maar!!! Ik heb haar nog nooit zo hard horen huilen en zo rood zien worden haha daar houdt ze dus niet van..
 
De puckababy hebben we inderdaad geprobeerd maar we hebben een eigenwijs kind....Ze wurmt net zo lang met haar armen tot d'r handjes vastzitten bij haar kin en dan schreeuwen maar!!! Ik heb haar nog nooit zo hard horen huilen en zo rood zien worden haha daar houdt ze dus niet van..
 
bij ons hebben we dit ook pas meegemaakt maar bij ons was het zo dat er een tandje op komst was!!
precies hetzelfde ,echt huilen en onrustig en dan duurt het zo;n 10min. voordat ze weer rustig is,dit had ze 2 weken ongeveer en toen was er ineens een tand !
de onrustige nachten zijn hier nog niet voorbij dus ik denk dat er nog 1 aankomt,of ze zit in de leeftijd van het dromen!! ze is namelijk bijna 1!!
 
bij ons hebben we dit ook pas meegemaakt maar bij ons was het zo dat er een tandje op komst was!!
precies hetzelfde ,echt huilen en onrustig en dan duurt het zo;n 10min. voordat ze weer rustig is,dit had ze 2 weken ongeveer en toen was er ineens een tand !
de onrustige nachten zijn hier nog niet voorbij dus ik denk dat er nog 1 aankomt,of ze zit in de leeftijd van het dromen!! ze is namelijk bijna 1!!
 
Terug
Bovenaan