ons arme ventje....

@Rimke: Stef heeft alleen zondag 3x gespuugd, daarna niet meer. Hij wilde alleen op een gegeven moment niet meer drinken, dat was de reden dat ik had gebeld. En toen kreeg ik dat dus te horen. Zonder ORS wilde hij toen wel drinken. Maar dat het zwaar op de maag valt was ook nieuw voor mij. Bij Tijs werd ook juist aangeraden met ORS te beginnen als die buikgriep had. Is nooit een probleem geweest. Je wordt zo moe en ook onzeker van al die tegenstrijdige adviezen. Ben gewoon duidelijk en help mijn kindje, ipv dat je moeders op hun donder gaat zitten geven en weer wat anders gaat zitten vertellen dan een collega. Door diezelfde muts konden we  woensdagnacht naar de huisartsenpost. Als ze ons gewoon 's avonds had laten komen, dan hadden we een veel betere nacht gehad. Maar ja je bent afhankelijk van de assistente. Die bepaald of het nodig is dat je komt. En aangezien ik de eigenschap heb altijd rustig te kunnen overkomen, denken ze volgens mij dat het allemaal nog wel meevalt. Moet ik toch leren om bezorgder over te komen en om te overdrijven.

Maar gelukkig gaat het nu echt al veel beter. Hij poept nog wel vaak, maar het is al een stuk vaster, het blijft nu ook al de hele dag in de luier, joepie! En er zit niet meer zoveel vocht bij. De koorts is weg en hij is ook weer levendig en vrolijk. Maar ook nog wel flink ziek. Maar ik krijg er nu weer meer vertrouwen in.

Nu hopen dat we vannacht alledrie vrij goed kunnen slapen, zodat we morgen weer wat opgeknapt zijn.

Groetjes,
Susan

He, fijn dat het weer beter gaat met je mannetje: zo zielig he, je voelt je dan zo machteloos...

Ik moet trouwens echt eens ORS in huis halen, gewoon voor onze huisapotheek (net als dat we standaard paracetamol zetpillen en zoutoplossing neusspray op voorraad hebben). Ik ga mezelf echt voor m ´n kop slaan als een van de kids ziek wordt en het nodig zou hebben. Da ´s namelijk altijd ´s avonds, ´s nachts of in het weekend...

Heftig zeg - ik ben blij om te horen dat het nu een stuk beter gaat met Stef. En eng hoe verschillend er geadviseerd wordt. Als ouder wil je in die situatie toch willen kunnen vertrouwen aan wat er gezegd wordt. Ik ook maar een apotheekje opbouwen in huis - fijn idee!

Mor 74    

pfff heftig hoor! Blij dat Stef weer is opgeknapt! hopelijk blijft het goed gaan en dan maar lekker gaan uitrusten!

greetz

Tot nu toe kan ik niet anders zeggen dan dat het super goed gaat! Gisteren heeft Stef eigenlijk weer zijn normale ritme opgepakt en had hij maar 2 poepluiers en weer volop geplast.

Vanacht heeft hij goed geslapen en vanochtend had hij zelfs geen poepluier. Deze had hij pas om 10.00 uur en goed nieuws! Er was geen diarree meer te bekennen!

Hij moppert ook helemaal niet meer, dus hij heeft geen last meer gelukkig. Hij is weer lekker vrolijk en actief!

Morgen naar het cb. Ben erg benieuwd hoe het met zijn gewicht staat! Aangezien hij de vorige keer ook net ziek was geweest, boog zijn gewichtslijn toen iets af. Dat zal nu nog wel wat meer zijn verwacht ik. Maar we zien het wel.

Wij zijn in elk geval weer aardig bijgeslapen en superblij.

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan