ons bevallingsverhaal,anders dan gepland..

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Het is zo bizar om te voelen dat onze kindjes die we dragen en op de wereld zetten echte Wondertjes zijn, niets is vanzelf sprekend dat blijkt maar weer!

Gelukkig is elke geboorte van elk kind weer anders, ik ben dan ook heel nieuwsgierig naar al jullie verhalen tegen het einde vd maand :)
Succes meisjes! Iedereen mag bij voorbaat trots op zichzelf zijn

 
Wauw, wat een verhaal zeg. Tranen in over mijn wangen bij het lezen want je verhaal lijkt op mijn eerste bevalling. Dat was alleen in 2007 en ik kreeg geen ruggenprik. Wel remifentanil. Na 2 uur persen kwam hij uiteindelijk want ik beviel op een zondag. Mijn kleine had ook in t vruchtwater gepoept en in zijn longetjes gekregen. Hij had geen 5 min later moeten komen, want dan had ik ook een keizersnede gekregen. Een onverwachte keizersnede lijkt me emotioneel heel pittig. Gelukkig ben je nu lekker thuis en kan je genieten en herstellen. Veel geluk!
(1 ding, mijn 2e kwam een stuk sneller en was bijna 8 pond)
 
Jeetje wat een verhaal, tranen lopen over mijn wangen!! Wat een stoere kleine man hebben jullie en dat nu al!! Ga er echt maar lekker van genieten!!

liefs xx
 
Terug
Bovenaan