Ons huis staat te koop

A

Anoniem

Guest
nu 3 maanden ongeveer, want we gaan verhuizen naar Barneveld, wonen nu in Stellendam Zuid-Holland, maar mijn man heeft een nieuwe baan in Barneveld gekregen, daar werkt hij sinds 1 juli. Ik kom uit Barneveld en zijn familie woont daar ook allemaal in de buurt dus we gaan weer terug, missen toch onze familie.

Door de weeks zit hij bij mijn ouders, want het is niet te doen om heen en weer te rijden en dan komt hij vrijdagavond naar huis en gaat zondagavond weer weg, best vreemd is dat hoor

Tot nu toe hebben we 4 kijkers gehad, maar zat nog geen koper tussen. Zo meteen om half negen krijgen we weer kijkers en morgenavond krijgen we kijkers die voor een 2e bezichtiging komen dus het is ff spannend allemaal

Heel vele succes An. Ik ga voor je duimen!!!

Gr. natasja mv JAmie

Het was een jong stel, gingen samenwonen of trouwen en hadden nog geen kinderen.

Ze vonden het er allemaal super netjes en mooi uitzien. De indeling van het huis ook enzo.

Ze hebben nog even in het fotoboek gekeken waarin de foto's staan van hoe het was en hoe het nu is geworden, nou dat is een verschil van dag en nacht. Daarna heb ik nog even koffie gezet en hebben we met zijn vieren zitten kletsen, dat stel, makelaar en ik. Ze waren wel enthousiast, maar hebben niet gelijk een bod gedaan. Wel heeft de makelaar gezegd dat hij het waarschijnlijk morgenavond verkocht heeft. Dit wisten ze en ze laten zo snel mogelijk wat weten, dit zal morgenochtend of middag zijn denk ik.

Bovendien, de makelaar had nog even vanmiddag contact gehad met de kijkers voor morgen die voor een 2e bezichtiging komen en hij zei, vanavond krijg ik kijkers dus misschien heb ik het morgenochtend verkocht. Die man zei gelijk, ooohhh ik hoop zo dat je het niet verkoopt dus hieruit kan je opmaken dat die er echt gigantisch zin in hebben.

Poeh wel een spanning allemaal zeg.

He An1,

Dat is echt voor het eerst dat ik de woonplaats Bveld voorbij zie schieten hier....

Mijn man is daar geboren en opgegroeid, en ik kom zelf uit Szeel, waar we nu ook al weer een halfjaartje samen wonen!

Grappig hoor, waar gaan jullie wonen?

En wat voor n werk gaat hij daar doen?

(Ben niet nieuwsgierig hoor, wil alleen graag allleeeees weten! )

Kusje Wendy mv william 25-08-06

Je huis trouwens al verkocht?

Wij gaan waarschijnlijk op de Burgt wonen, kunnen daar een huurhuis krijgen.

Waar wonen jullie in Scherpenzeel? Mijn schoonouders wonen aan de Kamillelaan.

Hoe heet je man als ik vragen mag? Ik ben daar ook   geboren en heb daar tot mijn 22ste gewoond. Wat grappig zeg, echt leuk

Huis nog niet verkocht, morgen krijgen we een bod, ze willen ons huis erg graag hebben, hebben al helemaal verbouwingsplannen enzo.

Terug
Bovenaan