Ons huis staat te koop

Ja we zijn vanmorgen heen en weer aan het bieden geweest en op het laatst hadden wij weer een tegenbod gedaan en daar moesten ze wat langer over na denken dus ze bellen morgen, pfff werd gek vandaag van de spanning, hoop dat het doorgaat

Wat een ramp zeg dat heen en weer bieden. Nou, hopelijk komen jullie er voordelig uit! Ben benieuwd.
Liefs NElleke

Owww wat spannend allemaal!
Ik duim weer mee hoor!

Liefs Annet

Ha An1, (weet ff niet je naam)

Sorry dat ik nu pas reageer, maar op vrijdag ben ik altijd op t werk, en aangezien internetgebruik gecontroleerd wordt, hier geen illegale praktijken  en zaterdag waren we de hele dag uit met opa en oma van me man ivm 55 jr getrouwd...

Wij wonen op t holevoetplein, tegenover Cinderella op `t hoekje...... dat witte huisje..... niet zo groot maar grot genoeg!

enneh m`n man heet van Driesten.. (en ik dus ook) woonde vlak bij het HVC klein wegje naar achter toe.......... tegen het bos aan.......

mmmm hoe heet jij man dan van achteren? ben nu wel benieuwd... volgens mij is de kl hier dichtbij of niet?

enneh nu heb je een koophuis, dat is wel balen dan om te gaan huren!!! offeh? zie ik dat verkeerd?

wij hadden 1.5 jaar gehuurd, en hebben nu dit huusjke kunnen kopen.....

Groeten Wendy

Hoi Wendy,

Wij gaan voorlopig huren, omdat we waarschijnlijk over 2 jaar een nieuwbouwhuis kunnen kopen, hier is nog niet echt zicht op en huren is voor ons op dit moment de beste optie en ik vind dat er niks mis is met huren.

Ken het niet precies hoor waar je woont en je man zijn achternaam komt me ook niet bekend voor.

Waarvan ken je mijn man dan denk je? Hij woont al een paar jaar niet meer in Scherpenzeel namelijk dus het lijkt mij niet dat je hem dan kent.

Groetjes An

quote: An1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-09-2007 20:59:43'));

Hoi Wendy,

Wij gaan voorlopig huren, omdat we waarschijnlijk over 2 jaar een nieuwbouwhuis kunnen kopen, hier is nog niet echt zicht op en huren is voor ons op dit moment de beste optie en ik vind dat er niks mis is met huren.

Ken het niet precies hoor waar je woont en je man zijn achternaam komt me ook niet bekend voor.

Waarvan ken je mijn man dan denk je? Hij woont al een paar jaar niet meer in Scherpenzeel namelijk dus het lijkt mij niet dat je hem dan kent.

Groetjes An

Hoi An,

Tuurlijk met huren is ook niks mis op die manier, dat bedoelde ik ook niet!!! Lekker joh   dat je daarna miss n koophuis krijgt....... Maareh hoe heet jou man (en jij) dan van z`n achternaam? ben nl m`n hele ganse leven(pff al 20 jr) in Scherpenzeel gewoont.... dus miss???

Nog gefeliciteerd trouwens dat je husije verkocht is, was ik nog vergeten denk te zeggen....

Enneh per wanneer krijg je de sleutel? lekker dat je dan weer de hele week bij je mannetje kan zijn joh!!!

Succes met alle inpaksels... brrrrr dat is vast niet lekker! ik vond er in elk geval echt niks aan!!!!

xxx wendy

Mijn man heet Weststrate van zijn achternaam en ik van Nes en heb 20 jaar in barneveld gewoond, ken je hem? Ben wel benieuwd, hoe heet jij dan van je achternaam voordat je getrouwd was? :p

mmm t wordt steeds leuker An......

ben hard aan het denken maar denk dat ik die niet kende dan... hij heeft ook vast niet op de glashorst gezeten en hij is denk ik al een heel stukje ouder?

Wij woonden helemaal aan de andere kant van t dorp, op de industrie   laan...

en van achteren heb ik 18 jaar Donselaar geheten.... (zonder van)
en de naam van Nes zegt me niet zo veel...
en ach ja Bveld en Szeel zijn ook zo groot!!!!

was ook wel toevallig geweest als we elkaar gekend hadden, maar je weet maar nooit!!

Terug
Bovenaan