quote: An1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-09-2007 20:59:43&apos

);
Hoi Wendy,
Wij gaan voorlopig huren, omdat we waarschijnlijk over 2 jaar een nieuwbouwhuis kunnen kopen, hier is nog niet echt zicht op en huren is voor ons op dit moment de beste optie en ik vind dat er niks mis is met huren.
Ken het niet precies hoor waar je woont en je man zijn achternaam komt me ook niet bekend voor.
Waarvan ken je mijn man dan denk je? Hij woont al een paar jaar niet meer in Scherpenzeel namelijk dus het lijkt mij niet dat je hem dan kent.
Groetjes An
Hoi An,
Tuurlijk met huren is ook niks mis op die manier, dat bedoelde ik ook niet!!! Lekker joh dat je daarna miss n koophuis krijgt....... Maareh hoe heet jou man (en jij) dan van z`n achternaam? ben nl m`n hele ganse leven(pff al 20 jr) in Scherpenzeel gewoont.... dus miss???
Nog gefeliciteerd trouwens dat je husije verkocht is, was ik nog vergeten denk te zeggen....
Enneh per wanneer krijg je de sleutel? lekker dat je dan weer de hele week bij je mannetje kan zijn joh!!!
Succes met alle inpaksels... brrrrr dat is vast niet lekker! ik vond er in elk geval echt niks aan!!!!
xxx wendy