Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn herstel valt allemaal mee hoor. Had voor die tijd veel last van de banden gehad, dus die voel ik wel als ik opsta of wat meer loop. Dan doe je 't vanzelf wel kalm aan.
Maar dat hij klem heeft gezeten, daar heb ik zelf niks aan over gehouden. Heb ook maar 1 hechting.
Verloskundige zei me op een gegeven moment dat ik heel goed naar haar moest luisteren. Vond 't al gek, want ik dacht "dat kind moet er uit!" Achteraf hoorde ik dus dat ik niet door mocht persen om zijn schoudertje. Met 2 vingers erachter was 't dus zo gepiept. Scheeld natuurlijk dat onze dochter toen ook een kanjer was.. (55 cm en 4120 gram) dus er was al een goede doorgang gemaakt... gelukkig..
De eerste kloof is al ondekt.. Nu dus goed oppassen!
Liefs
De grote zus gedraagd zich echt als grote zus.. Niks anders dan knuffelen en kusjes geven, heerlijk! Ook hele tijd in de kinderwagenbak kijken, echt schattig...
Gefeliciteerd met jullie kleine kereltje. Of ja, grote kleine man dan. Ik ken het STan was ook 4300 gram bij geboorte, dus zijn al echte stevige kindjes bij de geboorte!
Geniet wederom van je kraamtijd en van je gezinnejte!