ons kind lijkt 2 uur na de fles alweer honger te hebben

Mijn zoontje was ook zo'n hongerboef. Wij zijn toen volledig op forte overgestapt en zijn met 12 weken ook al rijstebloem gaan toevoegen. Hij was daarop een stuk blijer en tevredener. Het CB gaat uit van standaardkinderen, ieder kind is anders. Mijn zoon was al 4380 gram bij de geboorte. Nu is hij 14 maanden en hij is wat lengte en gewicht betreft eerder te mager dan te dik, dus ik ben blij dat we hem altijd "teveel"(volgens het CB dan...) hebben gegeven, anders was er nu niets van hem over! Gr. Cato
 
Wat ben ik blij dat ik dit lees!!!

Mijn kleine is a.s. maandag 12 weken en hij heeft zo een honger!!! ik geef hem al 5 x 200 ml en tussen door 2 x 65 ml.

Vanochtend werd hij zelfs om 5 uur wakker (normaal krijgt hij om 7 uur zijn eerste fles) en ik hoorde zijn maagje gewoon knorren!!!! Ben maar weer een fles klaar gaan maken. Hij raakt dan ook in paniek van de honger het lijkt dan wel alsof hij nooit de fles krijgt.....

Maargoed wat ik graag wilde weten. Michon is altijd hongerig geweest en ik heb hiervoor ook wel eens nutrilon forte gebruikt maar omdat hij krampjes kreeg ben ik weer teruggegaan naar de gewone nutrilon. Vanmiddag ga ik weer een pak nutrilon forte kopen en het nogmaals proberen maar stel nou dat dit niet werkt.
 
Ik heb gelezen dat je rijstebloem pas na 4 maanden mag gebruiken waarom is dat?? Is het gevaarlijk als ik het eerder zou gaan gebruiken? Waar kan ik het kopen? En waarom is het CB er zo op tegen? Moet je het vertellen tegen het CB?

nou voldoende vragen voor ervaren moeders. Ik ben erg benieuwd want misschien kan ik het dan ook gaan gebruiken en heb ik eindelijk een verzadigde baby! Ik hoop het!!!

Bedankt! En fijne kerstdagen

groetjes,

Sandra
 

hey hey   voor degene   die over rijstebloem vroeg   in stukje boven mij

je kan het gewoon bij elke supermarkt kopeuh   je hebt de blauwe pak zonder smaak en gele pak met vannile       ik geburik de baluwe als sinds me zoontjuh 5 weken was nu bijna drie weken   het kost hier 1.09     dus lekekr goedkkoop   hij krijgt dit als laatse fles en slaapt heelk lang door     en 4 flessevan 200cc     en de laaste fles 200cc 6 scheppen nutrlion en 3 scheppen rijstebloem   ne grburik 123 speen   en hij vind het lekekr dus ik zou zeggen probeer het

en nee niks tegen het   cb zeggen mijne weten ook van niks

zolang die groeit is het goed

gr desiree en bryan   03-10-2005
 
Terug
Bovenaan