Ons kindje zal het waarschijnlijk niet gaan redden

hoi Ilona,

wat een vreselijk bericht.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor de komende tijd.
Natuurlijk hoop ik voor je dat het wel goed zal zijn dinsdag, maar mocht dat niet zo zijn dan hoop ik dat jullie het samen een plek kunnen geven.

Heel veel sterkte,

Tamar

Beste Ilona,

Wat een kl*te-tijd hebben jullie nu. Helaas begrijp ik jullie onzekerheid zo goed.
Met mijn vorige zwangerschap kreeg ik met 15 weken ook een bloeding. Ik bleef al die tijd licht bloeden en had ook wel last van menstruatie-achtigekrampen. In de 18e week heb ik een paar grote stolsels verloren. Ze kwamen er achter dat de bloeding van bovenuit kwam. Uiteindelijk heeft die bloeding ervoor gezorgd dat ik weeen kreeg. Met 19 weken (4 sept 2006)  ben ik bevallen van een zoontje Sven*. Hij was al overleden tijdens de bevalling. De bevalling was heel zwaar en pijnlijk. Ik heb wel een ruggeprik gehad en iets anders pijnstillend.
Ook wij hebben afdrukjes laten maken van zijn handjes en voetjes. Dit hebben ze bij ons met een stempelkussen gedaan. Het is zo fijn om iets tastbaars te hebben. Verder hebben we heel veel foto's van ons drieen gemaakt. Neem dus ook (mocht het niet goed gaan met jullie kindje) een fototoestel mee. Je kunt altijd nog beslissen om geen foto's te maken als jullie dat niet willen. Wij zijn juist heel blij met de foto's.

Het is niet duidelijk waarom ik die bloeding kreeg, maar waarschijnlijk was er toch iets niet goed met Sven*.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.

Liefs,
Ivanka

Lieve Ilona,

Wat een verschrikkelijk nieuws je wilt zo graag dat alles goed ga tijdens de zwangerschap en dan maak je dit mee er zijn geen woorden voor. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd en hopelijk wordt er toch meer vruchtwater aan gemaakt.

Gr Fruit Girl

Lieve Ilona,

Wat een vreselijk naar verhaal. Wat moeten jullie intens verdrietig zijn. Wij hebben afscheid moeten nemen van de helft van onze tweeling.

Ik wil je toch nog wat vertellen. Ik ken meerdere dames die ook geen vruchtwater meer hadden. Allebei vanaf 15 weken notabene. Daar werd ook gezegd het lukt niet meer maar die ene dame was eigenwijs en is tot 31 weken blijven liggen en heeft nu een zoon!!! Het jongetje hoort wat slechter, heeft een couveusetijd achter de rug en zijn longen zijn gevoellig maar verder doet ie het prima. Ik wil je geen valse hoop geven maar ik wilde toch dat je dit wist. Deze dame heeft een site waar je erover kan lezen als je behoefte hebt aan info. Als je haar mailt weer ik ook zeker dat ze je graag te woord staat.

http://www.paddyjoshua.blogspot.com/

Sterkte meissie!
x ing

hallo,

Alles is hierboven al gezegt   en geschreven.
Ik wil je alle sterkte en kracht wensen voor jullie deze komende tijd!!

ik zal aan je denken,liefs   maagd

Heel veel sterkte voor de komende tijd en ik duim met jullie mee en zal kaarsje branden! Wat vreselijk nieuws! Hele dikke knuffel en ik hoop voor het beste!

Wat een verschrikkelijk nieuws!! Ik wil  jou en je man  heel veel sterkte toewensen voor komende dinsdag en de tijd die daarop gaat volgen.

Liefs, Line

wat een heftige tijd voor jullie!! Heel fijn dat je nu eindelijk meer onderzoek gehad hebt, maar vreselijk nieuws dat jullie gehoord hebben. Ik duim hééél hard dat je plots veel vruchtwater hebt aangemaakt en dat jullie kindje blijft leven (is het mooiste verjaarscadeau wat je je kan wensen). Zo niet, dan vooral heel veel sterkte met het naderende verlies.
Veel sterkte met wachten tot dinsdag...!!!!
Mira

Terug
Bovenaan