Ons kleine meisje 9 maanden heeft elke keer wat

<p>Ik had pas ook al een topic geopend over het slapen maar we blijven hier maar tobben. Hoest al vanaf december ze is continu verkouden met dichte neus erbij waardoor ze slecht adem krijgt als ze slaapt. Ze hoest zich zelf vaaaaak wakker en nu ook nog eens de hele week hoge koorts erbij en elke keer overgeven na haar avond eten!</p><p>Ik vind het zo zielig voor haar kan dit komen door tandjes ? De 1 zegt van wel de ander zegt van niet. </p><p>Ik hoop zo erg dat dit snel over is het hoesten , spugen en die dichte neus!!</p><p>Iemand nog goeie tips ?</p>

Hier ook zo’n verkouden, hoestend, snotterig, spugend, koortsig, benauwd mannetje. Was zelfs zo dat ik een doorverwijzing voor de kinderarts kreeg. Rondom deze leeftijd is het vaak een samenloop van omstandigheden zei ze en 
Weerstand op z’n laagst, weersomstandigheden, 10-12 keer ziek in het jaar met het hoogtepunt in de winter, tandjes, slaapregressie...
Advies was een wat sterkere neusspray (apotheek), regelmatig zoutoplossing, iets van Luuf (onder de voeten), hopen op snel wat beter weer en uitzieken. Koorts in de gaten houden en even doorbikkelen...

Wij dachten er vanaf te zijn, dit geluk duurde slechts 2 hele dagen....

Babetje @ Ahh balen he ! Hoe oud is jou kleintje ?
Ja dat hoorde ik dus ook dat door de tandjes de weerstand laag kan worden ? Is dat dus echt zo ? 
Ik had via de huisarts een sterkere neusspray gehad maar dat is alweer even geleden dus die intussen over datum. Je kan toch niet voor baby’s bij de apotheek wat anders krijgen ?
 BenB ja ze snurkt wel nu ja maar dat komt denk ik omdat ze totaal geen lucht krijgt door haar neus elke keer.
Of zou het anders zijn?

Wat echt helpt is! Nosefrida. Mijn dochter heeft sinds geboorte al een verstopte neus, we hebben echt van alles gehad. Maar zo’n nosefrida helpt echt. Otrivin druppels even wachten en leegzuigen ?Waardoor ze ook sneller kan herstellen. 

Snurken KAN duiden op problemen met de amandelen. Misschien toch een keertje KNO? Wellicht niet helemaal onverstandig als dit al sinds december speelt. Succes!

Terug
Bovenaan