[quote quote=10188343]Babetje @ Ahh balen he ! Hoe oud is jou kleintje ? Ja dat hoorde ik dus ook dat door de tandjes de weerstand laag kan worden ? Is dat dus echt zo ? Ik had via de huisarts een sterkere neusspray gehad maar dat is alweer even geleden dus die intussen over datum. Je kan toch niet voor baby’s bij de apotheek wat anders krijgen ? BenB ja ze snurkt wel nu ja maar dat komt denk ik omdat ze totaal geen lucht krijgt door haar neus elke keer. Of zou het anders zijn?[/quote]
Onze zoon is nu 9 maanden... Ik had een recept voor een neusspray gekregen van de kinderarts, maar dat was dezelfde als die ik receploos al bij de apotheek had gekocht. Die mag je een week gebruiken, daarna een week stoppen en dan mag je weer een week. Hier wordt ook gesnurkt, het zijn bij die kleintjes zelden de amandelen en als ze dat wel zijn doen ze er liever niks aan tot ze wat ouder zijn.
Ik zeg: op naar het mooie weer en een zonnetje!! Tot die tijd nog even slapen met twee snurkende mannen in huis, snot all over the place en spuugruimen ?
#demindermooiekantvankinderen